مشاوره تحصیلی | مشاوره خانواده | برنامه ریزی کنکور | دکتری | کارشناسی ارشد | انتخاب رشته کنکور

مشاوره خانواده-مشاوره تحصیلی-برنامه ریزی کنکور-مشاوره علمی کاربردی-مشاوره دانشگاه ازاد-مشاوره انتخاب رشته-انتخاب رشته کنکور-انتخاب رشته سراسری-کارشناسی ارشد – برنامه ریزی کنکور96-مرکز مشاوره سامانه ندای مشاور-وبلاگ سامانه ندای مشاور-مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی | مشاوره خانواده | برنامه ریزی کنکور | دکتری | کارشناسی ارشد | انتخاب رشته کنکور

مشاوره خانواده-مشاوره تحصیلی-برنامه ریزی کنکور-مشاوره علمی کاربردی-مشاوره دانشگاه ازاد-مشاوره انتخاب رشته-انتخاب رشته کنکور-انتخاب رشته سراسری-کارشناسی ارشد – برنامه ریزی کنکور96-مرکز مشاوره سامانه ندای مشاور-وبلاگ سامانه ندای مشاور-مشاوره تحصیلی تلفنی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 96-97

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 96-97

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 96-97

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 96-97

دانشگاه علمی کاربردی یک از دانشگاه های وابسته به وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری می باشد که بصورت بدون آزمون از بین داوطلبان ثبت نام می کند. ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی صرفا بدون آزمون بوده و این دانشگاه هیچ آزمونی را برای ورود به این دانشگاه ندارد.

داوطلبانی که می خواهند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 96-97 را انجام دهند ابتدا باید شناخت لازم از این دانشگاه و شرایط پذیرش این دانشگاه داشته باشند که در ادامه این مقاله اطلاعات کاملی را درباره این دانشگاه ارائه میدهیم.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در دو مقطع تحصیلی صورت می پذیرد که این دو مقطع تحصیلی عبارتند از کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته. منظور از ثبت نام بدون آزمون کاردانی دانشگاه علمی کاربردی این است که  شما برای ورود به این دانشگاه در مقطع کاردانی نیازی به مدرک پیش دانشگاهی ندارید و با هر مدرک دیپلمی می توانید بصورت بدون آزمون وارد این دانشگاه شوید.

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org صورت می پذیرد که داوطلبان باید برای ثبت نام وارد این سایت گردند. در این سایت در منوی سمت راست که بصورت رنگی می باشد بر روی گزینه سبز رنگ که نوشته دانشگاه جامع علمی کاربردی کلیک می کنید. در این بخش هم لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی 96-97 قرار می گیرد و هم لینک ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

اسم دفترچه ثبت نام علمی کاربردی با اسم دفترچه پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی بر روی سایت قرار می گیرد. پس از دریافت و مطالعه کامل دفترچه ثبت نام علمی کاربردی می توانید تا 30 انتخاب در یک گروه داشته باشید. منظور از 30 انتخاب در یک گروه چیست؟

نحوه انتخاب رشته در ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

رشته های دانشگاه علمی کاربردی بطور کلی هر رشته ای ه باشد در یکی از چهار گروه اصلی این دانشگاه قرار دارد یا به عبارتی دیگر در دانشگاه علمی کاربردی چهار گروه اصلی وجود دارد به نام های گروه صنعت ، گروه مدیریت و خدمات اجتماعی ، گروه کشاورزی ، گروه فرهنگ و هنر. حال شما هر رشته ای در این دانشگاه انتخاب کنید در یکی از این چهار گروه قرار دارد.

 در هنگام ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی 96-97 شما مجاز به این می باشد که فقط از یک گروه انتخاب داشته باشید. در هر گروه از این ها مثلا گروه صنعت بالای 200 رشته وجود دارد و شما می توانید از بین این 200 رشته تا سی رشته و محل انتخاب نمایید. مثلا هم می توانید سی رشته مختلف انتخاب کنید و یا نه یک رشته را در سی دانشگاه مختلف انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که در هنگام ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شما وقتی یک رشته از گروه صنعت را انتخاب کردید دیگر مجاز به انتخاب رشته از گروه مدیریت نیستید.

تلگرام دانشگاه علمی کاربردی

سهمیه شاغل و آزاد دانشگاه علمی کاربردی چیست؟

تا اینجا پس بطور کامل متوجه شدیم که باید وارد سایت شویم دفترچه رو دانلود کنیم از یک گروه سی تا رشته محل می تونیم انتخاب کنیم. حالا دانشگاه علمی کاربردی یک سهمیه دیگر بنام سهمیه شاغل و آزاد قرار داده است که در حین ثبت نام از شما می پرسد. سهمیه آزاد سهمیه است که همه می توانند در آن شرکت کنند و محدودیتی وجود ندارد و می توانید سی رشته خود را انتخاب کرده و ثبت نمایید. ولی اگر شاغل هستید و می خواهید سهمیه شاغلی را انتخاب کنید باید به این نکات توجه نمایید.

در هر چهار گروه اصلی که در بالا گفتیم مثلا گروه صنعت چندین زیر گروه وجود دارد که در هر کدام از زیر گروه ها رشته های خاصی قرار دارند. شما وقتی سهمیه شاغلی را انتخاب می کنید باید علاوه بر یک گروه از یک زیر گروه نیز انتخاب کنید و مجاز نیستید از زیر گروه های دیگر انتخاب نمایید و ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی 96-97 خود را تکمیل نمایید.

برای واضح تر شدن موضوع ببینید شما مثلا میخواهید رشته فناوری اطلاعات را انتخاب نمایید. این رشته در گروه صنعت و زیرگروه 106 قرار دارد. حال اگر شما تیک گزینه سهمیه آزاد را بزنید می توانید علاوه بر فناوری اطلاعات رشته برق را که در گروه صنعت و در زیر گروه 101 هست را نیز انتخاب نمایید. ولی اگر سهمیه شاغلی را انتخاب نمایید مجبورید فقط رشته فناوری اطلاعات و بقیه رشته های موجو در زیر گروه 106 را انتخاب نمایید.

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی 96-97

تاثیر سهمیه شاغل در ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی

سهیمه شاغل این امتیاز را به شما میدهد که کلاس های شما حدالامکان در روزه های پنجشنبه و جمعه و یا بعد از ظهرها برگزار گردد که البته باز این منوط به برنامه دانشگاه می باشد و صد در صد نیست.

ثبت نام حضوری دانشگاه علمی کاربردی

بعد از اینکه ثبت نام اینترنتی را تکمیل کردید باید منتظر اعلام نتایج باشید که بعد از تقریبا 20 روز نتایج در سایت   www.sanjesh.org  در همان قسمت قرار می گیرد. در این قسمت به شما اعلام می شود که در کدام رشته و دانشگاه قبول شده اید و بعد از آن شما با در دست داشتن عکس و کپی شناسنامه و کارت ملی و مدرک دیپلم به واحد قبولی مراجعه کرده و ثبت نام را انجام دهید.

ثبت نام بدون آزمون کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون آزمون کارشناسی یا همان کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی نیز دقیقا مشابه ثبت نام کاردانی بوده و تنها تفاوت در نام دفترچه ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی می باشد که با عنوان دفترچه پذیرش دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای(ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی- کاربردی بر روی سایت قرار می گیرد.

داوطلبان عزیز در صورتی که نیاز به مشاوره تحصیلی داشته باشند و برای پاسخگویی به هرگونه سوال درباره دانشگاه علمی کاربردی می توانند از مشاوران گروه آموزشی سفید کمک بگیرند. برای ارتباط با مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره زیر تماس بگیرید

9099071375

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

تلگرام دانشگاه علمی کاربردی

در صورتی که در حال تحقیق درباره دانشگاه ها هستید مطالب ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور 96-97 ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 96-97 ، میزان شهریه دانشگاه آزاد 96-97 ، میزان شهریه دانشگاه علمی کاربردی 96-97 ، میزان شهریه دانشگاه پیام نور 96-97 می تواند برای شما مفید باشد.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

منابع:ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 96-97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.