مشاوره تحصیلی | مشاوره خانواده | برنامه ریزی کنکور | دکتری | کارشناسی ارشد | انتخاب رشته کنکور

مشاوره خانواده-مشاوره تحصیلی-برنامه ریزی کنکور-مشاوره علمی کاربردی-مشاوره دانشگاه ازاد-مشاوره انتخاب رشته-انتخاب رشته کنکور-انتخاب رشته سراسری-کارشناسی ارشد – برنامه ریزی کنکور96-مرکز مشاوره سامانه ندای مشاور-وبلاگ سامانه ندای مشاور-مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی | مشاوره خانواده | برنامه ریزی کنکور | دکتری | کارشناسی ارشد | انتخاب رشته کنکور

مشاوره خانواده-مشاوره تحصیلی-برنامه ریزی کنکور-مشاوره علمی کاربردی-مشاوره دانشگاه ازاد-مشاوره انتخاب رشته-انتخاب رشته کنکور-انتخاب رشته سراسری-کارشناسی ارشد – برنامه ریزی کنکور96-مرکز مشاوره سامانه ندای مشاور-وبلاگ سامانه ندای مشاور-مشاوره تحصیلی تلفنی

میزان شهریه دانشگاه آزاد 96-97

میزان شهریه دانشگاه آزاد 96-97

میزان شهریه دانشگاه آزاد 96-97

میزان شهریه دانشگاه آزاد 96-97

دانشگاه آزاد اسلامی از جمله دانشگاه های بسیار فعال در زمینه تحصیلات دانشگاهی و تحصیلات تکمیلی می باشد. دانشگاه آزاد را می توان محبوب ترین دانشگاه بعد از دانشگاه های دولتی در کشور دانست که بدلیل داشتن امکانات و سطح علمی مناسب تر داوطلبان علاقه زیادی به این دانشگاه دارند. البته میزان شهریه دانشگاه آزاد بالاتر از دانشگاه های دیگر مانند دانشگاه پیام نور ، دانشگاه علمی کاربردی و .. می باشد. برای اینکه اطلاعی درباره میزان شهریه دانشگاه آزاد 96-97 بدست آورید ابتدا توضیحاتی درباره نحوه و مقاطع تحصیلی پذیرش دانشگاه آزاد می دهیم با ادامه مقاله همراه باشید :

اگر جزء داوطلبانی هستید که مدرک دیپلم دارید و تازه می خواهید وارد دانشگاه آزاد شوید در کل چهار انتخاب بیش تر ندارید که میزان شهریه دانشگاه آزاد برای هر مقطع متفاوت می باشد :

  • ثبت نام دانشگاه آزاد از طریق کنکور سراسری
  • ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مقطع کاردانی پیوسته
  • ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مقطع کاردانی ناپیوسته
  • ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مقطع کارشناسی پیوسته

تلگرام دانشگاه آزاد

میزان شهریه کاردانی دانشگاه آزاد 96-97

میزان شهریه بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی چه بصورت پیوسته و چه بصورت ناپیوسته تقریبا به یک اندازه می باشد و بصورت تقریبی برابر با 700 هزار تومان تا یک میلیون تومان می باشد. تفاوت کاردانی پیوسته و ناپیوسته در این است که برای ورود به مقطع کاردانی ناپیوسته باید حتما مدرک پیش دانشگاهی داشته باشید.

توجه: داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که میزان شهریه کاردانی دانشگاه آزاد 96-97 با کنکور و بدون کنکور یکسان می باشد و تفاوتی با هم ندارند.

میزان شهریه کارشناسی دانشگاه آزاد 96-97

میزان شهریه دانشگاه آزاد 96-97 در مقطع کارشناسی برای رشته های متنوع متفاوت می باشد. داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که در چند سال اخیر میزان شهریه ثابت دانشگاه آزاد توسط خود دانشگاه تعیین می گردد و شهریه ثابت ها مقداری یکسان نیست.

 با این تفاسیر میزان شهریه کارشناسی دانشگاه آزاد بصورت تقریبی بین 900 هزار تومان تا 1.200.000 تومان می باشد که البته بسته به رشته ممکن است کمی بالاتر یا پایین تر باشد.

میزان شهریه دانشگاه آزاد

میزان شهریه کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 96-97

میزان شهریه کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد که به در واقع همان میزان شهریه کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 96-97 می باشد بصورت تقریبی مشابه با مقطع کارشناسی پیوسته می باد و داوطلبان عزیز بسته به رشته و تعداد واحد در حدود 900 هزار تا 1.200.000 در نظر داشته باشند.

داوطلبان توجه داشته باشند که میزان شهریه کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد چه بصورت با کنکور باشد چه به صورت بدون کنکور یکسان می باشد و تفاوتی بین شهریه ها وجود ندارد.

میزان شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96-97

میزان شهریه دانشگاه آزاد در چند ساله اخیر با افزایش نسبتا بالایی روبرو بوده است که سبب شده کمی پرداخت شهریه در مقطع ارشد برای داوطلبان سخت باشد. داوطلبانی که قصد ورود به کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را دارند باید میزان شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96-97 را بصورت تقریبی بین 2.300.000 تا 2.800.000 در نظر داشته باشند که بسته به رشته و تعداد واحد می تواند مقدار بسیار کمی بالاتر یا پایین تر باد.

توجه داشته باشید شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد چه بصورت با کنکور و چه بصورت بدون کنکور مقداری یکسان بوده و تفاوتی ندارد.

تلگرام دانشگاه آزاد

میزان شهریه دکتری دانشگاه آزاد 96-97

مقطع دکتری دانشگاه آزاد که بالاترین مقطع تحصیلی در کشور می باشد دارای میزان شهریه سنگینی برای اکثر داوطلبان می باشد.  داوطلبان عزیز میزان شهریه دکتری دانشگاه آزاد 96-97 را باید بصورت تقریبی بین 6 تا 7 میلیون تومان برای هر ترم در نظر داشته باشند که بسته به رشته ممکن است کمی بالاتر یا پایین تر باشد.

داوطلبان عزیز توجه داشته باشند میزان شهریه دانشگاه آزاد 96-97 که در بالا برای تمامی مقاطع ذکر شد بصورت تقریبی می باشد و در واقع بالای 80 درصد رشته ها با احتساب حداکثر واحد درسی در هر مقطع بین این بازه های قیمتی قرار می گیرد.

در صورتی که نیاز به هر گونه مشاوره تحصیلی داشتید می توانید از مشاوران گروه آموزشی سفید کمک بگیرید برای ارتباط با مشاوران مرکز با تلفن ثابت با شماره زیر تماس بگیرید.

9099071375

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

در آخر داوطلبان عزیز اگر در حال تحقیق درباره دانشگاه ها می باشد مطالب ، میزان شهریه دانشگاه پیام نور 96-97 ، میزان شهریه دانشگاه علمی کاربردی 96-97 ، میزان شهریه دانشگاه ها و موسسات غیرانتفاعی می تواند برای شما مفید باشد.

منابع:میزان شهریه دانشگاه آزاد 96-97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.