مشاوره تحصیلی | مشاوره خانواده | برنامه ریزی کنکور | دکتری | کارشناسی ارشد | انتخاب رشته کنکور

مشاوره خانواده-مشاوره تحصیلی-برنامه ریزی کنکور-مشاوره علمی کاربردی-مشاوره دانشگاه ازاد-مشاوره انتخاب رشته-انتخاب رشته کنکور-انتخاب رشته سراسری-کارشناسی ارشد – برنامه ریزی کنکور96-مرکز مشاوره سامانه ندای مشاور-وبلاگ سامانه ندای مشاور-مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی | مشاوره خانواده | برنامه ریزی کنکور | دکتری | کارشناسی ارشد | انتخاب رشته کنکور

مشاوره خانواده-مشاوره تحصیلی-برنامه ریزی کنکور-مشاوره علمی کاربردی-مشاوره دانشگاه ازاد-مشاوره انتخاب رشته-انتخاب رشته کنکور-انتخاب رشته سراسری-کارشناسی ارشد – برنامه ریزی کنکور96-مرکز مشاوره سامانه ندای مشاور-وبلاگ سامانه ندای مشاور-مشاوره تحصیلی تلفنی

میزان شهریه دانشگاه پیام نور 96-97

میزان شهریه دانشگاه پیام نور 96-97

میزان شهریه دانشگاه پیام نور 96-97

میزان شهریه دانشگاه پیام نور 96-97

دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه های پیشرو در زمینه آموزش مبتنی بر سیستم خود آموز می باشد که داوطلبان زیادی را به سوی خود جذب می کند.  قبل از اینکه بخواهیم درباره میزان شهریه دانشگاه پیام نور صحبت کنیم ابتدا یه توضیحاتی درباره دانشگاه پیام نور می دهیم در صورتی که شناخت کامل با دانشگاه پیام نور دارید به پایین صفحه مراجعه نمایید.

هر دانشگاهی با توجه به سیستم آموزشی خود یک سری ویژگی های خوب دارد که سبب میشود این دانشگاه از دانشگاه های دیگر متمایز گردد. دانشگاه پیام نور ویژگی های خاص خود را دارد که در زیر به بعضی از این ویژگی ها اشاره می کنیم :

1- میزان شهریه دانشگاه پیام نور : شهریه دانشگاه پیام نور در مقایسه با دانشگاه های دیگر کمترین مقدار شهریه را دارد و در واقع بسیاری از داوطلبان دانشگاه پیام نور را بعنوان دانشگاهی با کمترین میزان شهریه میدانند.

2- عدم اجبار برای حضور در کلاس ها : یکی از دیگر ویژگی های بسیار متمایز دانشگاه پیام نور برگزاری کلاس ها بصورت غیر حضوری ( خودخوان ) ، و نیمه حضوری ( برگزاری چندین جلسه برای رفع اشکال ) می باشد. در واقع داوطلب هیچ اجباری برای حضور در کلاس ندارد و می تواند در ابتدای ترم انتخاب واحد کرده و در انتهای ترم در آزمون شرکت کند.

توجه: در واحدهای درسی که بصورت نیمه حضوری ارائه می شود داوطلب می تواند در کلاس ها حضور نیابد ولی در این واحدهای درسی 6 نمره از 20 نمره در اختیار استاد می باشد که در صورت عدم حضور داوطلب در کلاس نمره پایان ترم داوطلب از 14 می باشد.

3- ثبت نام فراگیر پیام نور : ثبت نام فراگیر دانشگاه پیام نور نیز یکی از ویزگی های خاص این دانشگاه می باشد در سیستم ثبت نام فراگیر دانشگاه پیام نور داوطلب ابتدا در آزمون ثبت نام می کند سپس منابع معرفی شده از سوی دانشگاه پیام نور را مطالعه کرده و در آزمون شرکت می کند و در صورت قبولی در آزمون منابع درسی معرفی شده داوطلب بعنوان ترم یک داوطلب معرفی می گردد. میزان شهریه فراگیر دانشگاه پیام نور نیز نسبتا پایین می باشد.

تلگرام دانشگاه پیام نور

میزان شهریه کارشناسی دانشگاه پیام نور 96-97

دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی به دو صورت دانشجو پذیرش می کند :

1- ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ( ثبت نام براساس سوابق تحصیلی )

2- ثبت نام از طریق کنکور سراسری

توجه: داوطلبان عزیز توجه داشته باشند میزان شهریه بدون کنکور دانشگاه پیام نور با میزان شهریه با کنکور دانشگاه پیام نور تفاوتی نداشته و هر دو یکسان می باشد.

میزان شهریه دانشگاه پیام نور 96-97 در چند سال اخیر کمی افزایش یافته است ولی در حالت کلی میزان شهریه کارشناسی دانشگاه پیام نور بین بازه 300 تا 600 می باشد و بسته به رشته و تعداد واحد انتخابی متفاوت می باشد.

میزان شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور 96-97

دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد به سه صورت پذیرش دارد که میزان شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور این سه نوع پذیرش کمی با هم متفاوت می باشد انواع پذیرش به این صورت می باشد :

1-ثبت نام با کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

2- ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

3- ثبت نام فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

میزان شهریه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور با میزان شهریه ثبت نام باکنکور کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور یکسان می باشد و تفاوتی ندارد ولی میزان شهریه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور کمی بالاتر می باشد.

در حالت کلی بدلیل متغیر بودن شهریه ها در رشته های مختلف داوطلبان میزان شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور 96-97 را در بازه 1.500.00 تا 2.000.000 در نظر داشته باشند. حالا بسته به رشته ممکن است مقدار بسیار کمی بالاتر یا پایین تر باشد.

میزان شهریه دانشگاه پیام نور

میزان شهریه دکتری دانشگاه پیام نور 96-97

پذیرش در مقطع دکتری دانشگاه پیام نور نیز به دو صورت انجام می گیرد:

1- ثبت نام با آزمون دکتری دانشگاه پیام نور

2- ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه پیام نور

میزان شهریه دانشگاه پیام نور 96-97 برای هر دو نوع پذیرش در مقطع دکتری یکسان می باشد و بطور تقریبی بین    تا    می باشد.

در صورت نیاز به مشاوره تحصیلی می توانید از مشاوران گروه آموزشی سفید کمک بگیرید برای ارتباز با مشاوران با شماره زیر از طریق تلفن ثابت تماس بگیرید.

9099071375

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

تلگرام دانشگاه پیام نور

در صورتی که در حال تحقیق درباره دانشگاه می باشید مطالب میزان شهریه دانشگاه علمی کاربردی 96-97 ، میزان شهریه دانشگاه آزاد 96-97 ، میزان شهریه دانشگاه ها و موسسات غیرانتفاعی می تواند برای شما مفید باشد. از لینک های زیر نیز می توانید برای راهنمایی بهتر می توانید از لیست منو درباره بقیه دانشگاه ها نیز اطلاعات کامل دریافت نمایید.

منابع:میزان شهریه دانشگاه پیام نور 96-97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.