مشاوره تحصیلی | مشاوره خانواده | برنامه ریزی کنکور | دکتری | کارشناسی ارشد | انتخاب رشته کنکور

مشاوره خانواده-مشاوره تحصیلی-برنامه ریزی کنکور-مشاوره علمی کاربردی-مشاوره دانشگاه ازاد-مشاوره انتخاب رشته-انتخاب رشته کنکور-انتخاب رشته سراسری-کارشناسی ارشد – برنامه ریزی کنکور96-مرکز مشاوره سامانه ندای مشاور-وبلاگ سامانه ندای مشاور-مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی | مشاوره خانواده | برنامه ریزی کنکور | دکتری | کارشناسی ارشد | انتخاب رشته کنکور

مشاوره خانواده-مشاوره تحصیلی-برنامه ریزی کنکور-مشاوره علمی کاربردی-مشاوره دانشگاه ازاد-مشاوره انتخاب رشته-انتخاب رشته کنکور-انتخاب رشته سراسری-کارشناسی ارشد – برنامه ریزی کنکور96-مرکز مشاوره سامانه ندای مشاور-وبلاگ سامانه ندای مشاور-مشاوره تحصیلی تلفنی

ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96-97

ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96-97

ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96-97

ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96-97

دانشگاه آزاد یکی از دانشگاه های بسیار فعال در زمینه تحصیلات تکمیلی می باشد که بسیاری از داوطلبانی که در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل می کنند در این دانشگاه هستند. ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به دو صورت انجام می پذیرد :

1- ثبت نام از طریق کنکور کارشناسی ارشد

2- ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

همانطور که می دانید کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و سراسری از سال 95 ادغام شدند و پذیرش در کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد صرفا از طریق کنکور کارشناسی ارشد سراسری که از طریق سایت سازمان سنجش sanjesh.org صورت می گیرد.

ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بصورت جداگانه صورت می پذیرد و ثبت نام آن از طریق سایت azmoon.org صورت می پذیرد.  داوطلبانی که می خواهند در کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد ثبت نام نمایند باید همزمان با آغاز انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به سایت www.azmoon.org رفته و ثبت نام خود را انجام دهند.

شرایط ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96-97

خب با توجه به توضیحات بالا یک سوال اصلی پیش می آید که آیا همه می توانند در ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شرکت نمایند؟

پاسخ به این سوال یک جواب دارد که آن هم خیر می باشد. خب پس چه کسانی با چه شرایطی می توانند ثبت نام بدون آزمون ارشد دانشگاه آزاد را انجام دهند؟

خب برای ثبت نام بدون آزمون یکسری شرایط هست که باید داوطلبان به آن توجه کنند که در زیر توضیح داده شده است:

تلگرام دانشگاه آزاد

1- کلیه حائزین شرایط درخواست کننده دوره کارشناسی ارشد شامل استعدادهای برتر و فارغ التحصیلان ممتاز براساس حداقل معدل 16 برای رشته های غیر علوم انسانی و 17 برای رشته های علوم انسانی و سایر شرایط مندرج در شیوه نامه اجرایی براساس امتیازات حاصل از معدل و سایر شاخص های مرتبط ارزیابی و براساس ظرفیت 10 درصدی برای هر یک از رشته/محل های انتخابی گزینش علمی خواهند شد.

2- پذیرش دانش آموختگان واجد شرایط در هر سال تحصیلی تنها برای یک بار و فقط در همان سال در رشته همنام و متجانس امکان پذیر است.

3- ترم تابستانی و مرخصی بدون احتساب سنوات جزء نیمسال های تحصیلی محسوب نمی شوند مشروط به این که تعداد نیمسال های تحصیلی برای دوره کارشناسی پیوسته 8 نیمسال و برای دوره کارشناسی ناپیوسته 4 نیمسال بیشتر نشود.

4- دانشجویانی که طول مدت تحصیلشان به دلایلی خارج از اختیار خود (مانند بیماری، مأموریت والدین یا همسر، ازدواج و طلاق و یا به دلیل زایمان) حداکثر دو نیمسال تحصیلی بیش از مدت مجاز این شیوه نامه شود در صورت تأیید کمیسیون موارد خاص دانشگاه می توانند از این تسهیلات استفاده نمایند.

5- تغییر رشته یا محل تحصیل افراد پذیرفته شده مجاز نیست.

6- دانش آموختگان (کارشناسی ناپیوسته) رشته هایی که براساس سرفصل مصوب طول مدت تحصیل آنان حداقل 5 نیمسال تعریف شده باشد می توانند از مزایای این آئین نامه برخوردار شوند (این موضوع شامل دروس پیش نیاز دانشگاهی نمی شود و تنها سرفصل مصوب ملاک عمل خواهد بود).

7- دانشجویانی که دارای دروس معادل سازی شده باشند، شامل پذیرش بدون آزمون (استعدادهای درخشان) نمی شوند.

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96-97

هزینه ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96-97

داوطلبان عزیز برای ثبت نام بدون آزمون باید وارد سایت azmoon.org شده و با خرید کارت اعتباری 40 هزار تومانی و دریافت نام کاربری و رمز عبور می توانند ثبت نام خود را انجام دهند.

توجه به داوطلبانی که می خواهند ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96-97 را انجام دهند

1- تأکید می گردد امتیاز پذیرش بدون آزمون( استعدادهای درخشان ) در دانشگاه آزاد اسلامی تنها مختص فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه آزاد اسلامی می باشد لذا سایر افراد از ثبت نام و ارسال هرگونه تقاضا در این زمینه خودداری نمایند.

2- متقاضیان استفاده از امتیاز پذیرش بدون آزمون( استعدادهای درخشان ) اکیداً از ارسال هرگونه مدرک و سند و یا تصاویر آنها به مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه خودداری نمایند. بدیهی است این مرکز رأساً نسبت به استعلام وضعیت این گونه متقاضیان از اداره کل فارغ التحصیلان دانشگاه اقدام خواهد نمود.

تلگرام دانشگاه آزاد

3- اولویت پذیرش فرد در مرحله اول در رشته / محل دانشگاهی فراغت از تحصیل می باشد لکن چنانچه به هر دلیلی ( محدودیت ظرفیت پذیرش و یا عدم دایر بودن رشته مورد تقاضا در محل دانشگاهی از فراغت از تحصیل ) امکان پذیرش فرد در واحد محل تحصیل در دوره کارشناسی ( پیوسته یا ناپیوسته ) وجود نداشته باشد اولویت های 100 گانه وی ملاک بررسی قرار خواهد گرفت.

4- پذیرفته شدگان از طریق امتیاز پذیرش بدون آزمون ( استعدادهای درخشان ) تنها مجاز به تحصیل در رشته/محل دانشگاهی تعیین شده توسط مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه خواهند بود و در صورت عدم ثبت نام، پذیرش آنها منتفی تلقی خواهد شد.

5- دانشجویانی که از طریق امتیاز پذیرش بدون آزمون( استعدادهای درخشان ) در محل های دانشگاهی ثبت نام می کنند حق درخواست انتقال به سایر محل های دانشگاهی را نخواهند داشت.

داوطلبان عزیز در صورتی که نیاز به مشاوره تحصیلی و هر سوال دیگری در ارتباط با دانشگاه آزاد داشته باشید می توانید از مشاوران گروه آموزشی سفید کمک بگیرید. برای تماس با مشاوران مرکز با تلفن ثابت با شماره زیر تماس بگیرید

9099071375

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

در صورتی که در حال تحقیق درباره دانشگاه ها می باشید مطالب ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی 96-97 ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور 96-97 ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 96-97 ، ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96-97 ، ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد پردیس های بین الملل 96-97 می تواند برای شما مفید باشد.

منابع:ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96-97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.