مشاوره تحصیلی | مشاوره خانواده | برنامه ریزی کنکور | دکتری | کارشناسی ارشد | انتخاب رشته کنکور

مشاوره خانواده-مشاوره تحصیلی-برنامه ریزی کنکور-مشاوره علمی کاربردی-مشاوره دانشگاه ازاد-مشاوره انتخاب رشته-انتخاب رشته کنکور-انتخاب رشته سراسری-کارشناسی ارشد – برنامه ریزی کنکور96-مرکز مشاوره سامانه ندای مشاور-وبلاگ سامانه ندای مشاور-مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی | مشاوره خانواده | برنامه ریزی کنکور | دکتری | کارشناسی ارشد | انتخاب رشته کنکور

مشاوره خانواده-مشاوره تحصیلی-برنامه ریزی کنکور-مشاوره علمی کاربردی-مشاوره دانشگاه ازاد-مشاوره انتخاب رشته-انتخاب رشته کنکور-انتخاب رشته سراسری-کارشناسی ارشد – برنامه ریزی کنکور96-مرکز مشاوره سامانه ندای مشاور-وبلاگ سامانه ندای مشاور-مشاوره تحصیلی تلفنی

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 96-97

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 96-97

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 96-97

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 96-97

دانشگاه آزاد اسلامی برای سال تحصیلی جدید ثبت نام بدون آزمون انجام می دهد. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 5 سالی می باشد که اجرا می شود و داوطلبان به راحتی می توانند وارد این دانشگاه شده و در رشته دلخواه خود ادامه تحصیل دهند. البته ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد یک سری شرایط دارد که باید داوطلبان آن را مد نظر داشته باشند.

قبل از اینکه وارد بحث نحوه ثبت نام شویم ابتدا یک توضیح کوتاهی درباره مقاطع تحصیلی که بدون آزمون می توان در آن ها ثبت نام کرد می دهیم:

مقاطع تحصیلی بدون آزمون دانشگاه آزاد 96-97

به طور کلی شما برای ثبت نام بدون آزمون در دانشگاه آزاد می توانید در 6 مقطع اقدام نمایید که این شش مقطع عبارتند از:

1- ثبت نام بدون آزمون کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد

2- ثبت نام بدون آزمون کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد

3- ثبت نام بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد

4- ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته ( کاردانی به کارشناسی ) دانشگاه آزاد

5- ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

6- ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد

هر کدام از این مقاطع یک سری شرایط خاص برای پذیرش دارند که باید داوطلب حتما این شرایط را داشته باشد خب به ترتیب هر کدام را بصورت کامل توضیح می دهیم چون مراحل ثبت نام همه این مقاطع مشابه هم می باشد در پایین صفحه نحوه ثبت نام بطور کلی بیان شده است در این مرحله ویژگی های و شرایط هر مقطع را بیان می کنیم.

ثبت نام بدون آزمون کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد

ثبت نام کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد بیش تر مختص دانش آموزان فنی حرفه ای و هنرستانی می باشد. برای ثبت نام در مقطع کاردانی پیوسته شما نیازی به داشتن مدرک پیش دانشگاهی ندارید و با مدرک دیپلم می توانید در این مقطع ثبت نام کنید. محدودیتی که در ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد وجود دارد این است که شما مجاز نیستید هر رشته ای که خواستید را انتخاب نمایید.

برای مثال شما اگر دیپلم معماری دارید دیگر در رشته برق نمی توانید ثبت نام نمایید. پس مد نظر داشته باشید که محدودیت انتخاب دارید در این مقطع رشته تربیت بدنی استثنا بوده و همه می توانند در این رشته ثبت نام کنند.

تلگرام دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون آزمون کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد بیش تر مختص دانش آموزان نظری می باشد زیرا که برای ورود به این مقطع حتما نیاز به مدرک پیش دانشگاهی دارید. تفاوت عمده کاردانی پیوسته و ناپیوسته در همین موضوع می باشد که کاردانی ناپیوسته نیاز به مدرک پیش دانشگاهی دارد. همچنین شما در این مقطع مجاز هستید هر رشته ای که خواستید انتخاب نمایید.

برای مثال اگر شما دیپلم تجربی دارید می توانید در رشته هایی مثل برق یا رشته های انسانی ثبت نام کنید و در انتخاب رشته محدودیتی ندارید. رشته دامپزشکی که رشته پر طرفداری می باشد در این مقطع بصورت بدون کنکور ارائه می شود.

ثبت نام بدون آزمون کاردانی به کارشناسی ( کارشناسی ناپیوسته ) دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد مختص دانشجویانی می باشد که مدرک کاردانی خود را اخذ کرده اند زیرا که بقیه داوطلبان در صورتی که مدرک مقطع بالاتر را داشته باشند اگر مدرک کاردانی را نگرفته باشند در این مقطع نمی توانند ثبت نام نمایم. برای مثال دانشجویی که به صورت کارشناسی پیوسته خوانده و مدرک لیسانس را گرفته باشد در این مقطع نمی تواند ثبت نام نماید زیرا مدرک کاردانی را ندارد.

در ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مقطع کاردانی به کارشناسی شما مجاز هستید بدون توجه به رشته کاردانی خود هر رشته ای که خواستید انتخاب نمایید فقط در صورتی که رشته انتخابی شما با رشته مقطع کاردانی شما متفاوت باشد در این صورت بین 8 تا 12 واحد پیش نیاز باید بگذرانید.

ثبت نام بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد محبوب ترین مقطع ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد می باشد که اکثر داوطلبان در این مقطع ثبت نام می کنند. برای ثبت نام در این مقطع شما باید حتما مدرک پیش دانشگاهی داشته باشید. در این مقطع شما مجاز هستید بدون توجه به مدرک دیپلمتان هر رشته ای که خواستید انتخاب نمایید.

ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بر خلاف سایر مقاطع دارای شرایط خاص می باشد و هر داوطلبی با هر شرایطی مجاز نمی باشد در این مقطع ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد را انجام دهد. برای اطلاع از شرایط کامل این مقطع می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد نیز دارای شرایط خاصی می باشد که هر داوطلبی با هر شرایطی نمی تواند در این مقطع ثبت نام نماید. ثبت نام بدون آزمون در این مقطع به دو صورت انجام می شود :

1- ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد

2- ثبت نام دکتری پژوهش محور دانشگاه آزاد

که برای اطلاع از شرایط هر کدام به لینک های بالا مراجعه نمایید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96-97

نحوه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد

خب الان که همه شرایط و ویژگی های مقاطع مختلف را آموختیم برویم سر اصل مطلب. برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ابتدا باید وارد سایت azmoon.org شوید. با ورود به سایت www.azmoon.org لیست مقاطع تحصیلی که بصورت بدون کنکور ثبت نام می کند را مشاهده می کنید ( البته در زمان شروع ثبت نام ). بعد با توجه به توضیحات بالا یکی از مقاطع تحصیلی را که به شرایط ما نزدیک تر است را انتخاب می کنیم.

با انتخاب این گزینه وارد صفحه ای می شویم که در سمت راست چندین منو وجود دارد که گزینه های مهم این منو دریافت دفترچه راهنما ، خرید کارت اعتباری ثبت نام ، جدول محل های دانشگاهی می باشند. دفترچه راهنما که شرایط ثبت نام را بیان کرده و مرکز به مرکز رشته های ارائه شده را توضیح داده است. گزینه جدول محل های دانشگاهی بسیار مهم می باشد که شما با کلیک بر روی این گزینه وارد یک صفحه می شوید که دارای دو سیستم جستجو می باشد یکی بر اساس رشته که مثلا رشته حسابداری را انتخاب می کنید و نشان می دهد کدام مراکز این رشته را دارند و یکی بر اساس واحد های دانشگاهی که شما مثلا دانشگاه آزاد تهران مرکز را انتخاب می کنید و نشان می دهد این مرکز چه رشته هایی را بصورت بدون کنکور ارائه می دهد.

ثبت نام بدون آزمون اینترنتی دانشگاه آزاد

بعد از این که رشته و محل دانشگاهی را انتخاب کردید کد رشته 5 رقمی و کد دانشگاهی 3 رقمی را یادداشت کنید که در مراحل ثبت نام لازم خواهید داشت.

در مرحله بعد وارد خرید کارت اعتباری ثبت نام شوید در این مرحله ابتدا مقطع را انتخاب کرده و سپس به سیستم پرداخت آنلاین بانکی وارد می شوید و با انجام پرداخت که تقریبا نزدیک 40 هزار تومان می باشد یک نام کاربری و رمز عبور دریافت می کنید که باید آن ها را یادداشت کنید.

سپس از منو بالا بر روی گزینه ثبت نام جدید کلیک کرده و در مرحله بعد نام کاربری و رمز عبوری را که خریداری کرده اید را وارد کرده و وارد صفحه ای میشوید که باید بطور کامل اطلاعات خود را در آن صفحه وارد کنید تا ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد شما تکمیل گردد. در آخر صفحه کد رشته و محل دانشگاهی را وارد می کنید و یک عکس اسکن شده از شما می خواهد که آن را نیز وارد می کنید و در آخر با زدن گزینه ثبت به شما یک کد رهگیری می دهد که شما باید از این صفحه پرینت بگیرید. در این مرحله ثبت نام بدون آزمون اینترنتی دانشگاه آزاد شما تمام شده است.

تلگرام دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون آزمون حضوری دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد زمانی تمام می شود که شما بعد از تکمیل کردن ثبت نام اینترنتی که در بالا گفته شد و با پرینت ثبت نام اینترنتی و مدارک لازم مانند عکس ، کپی شناسنامه و کارت ملی ، مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی بعد از یک هفته از زمان ثبت نام به واحد دانشگاهی مراجعه کرده و ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

داوطلبان عزیز در صورتی که نیاز به مشاوره تحصیلی داشته باشید و یا در مراحل ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد و انجام ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانید از مشاوران مرکز گروه آموزشی سفید کمک بگیرید. برای ارتباط با مشاوران مرکز با تلفن ثابت با شماره زیر تماس بگیرید:

9099071375

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

در صورتی که در حال تحقیق درباره دانشگاه ها هستید مطالب ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، میزان شهریه دانشگاه آزاد ، میزان شهریه دانشگاه علمی کاربردی ، میزان شهریه دانشگاه پیام نور می تواند برای شما مفید باشد

منابع:ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 96-97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.