مشاوره تحصیلی | مشاوره خانواده | برنامه ریزی کنکور | دکتری | کارشناسی ارشد | انتخاب رشته کنکور

مشاوره خانواده-مشاوره تحصیلی-برنامه ریزی کنکور-مشاوره علمی کاربردی-مشاوره دانشگاه ازاد-مشاوره انتخاب رشته-انتخاب رشته کنکور-انتخاب رشته سراسری-کارشناسی ارشد – برنامه ریزی کنکور96-مرکز مشاوره سامانه ندای مشاور-وبلاگ سامانه ندای مشاور-مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی | مشاوره خانواده | برنامه ریزی کنکور | دکتری | کارشناسی ارشد | انتخاب رشته کنکور

مشاوره خانواده-مشاوره تحصیلی-برنامه ریزی کنکور-مشاوره علمی کاربردی-مشاوره دانشگاه ازاد-مشاوره انتخاب رشته-انتخاب رشته کنکور-انتخاب رشته سراسری-کارشناسی ارشد – برنامه ریزی کنکور96-مرکز مشاوره سامانه ندای مشاور-وبلاگ سامانه ندای مشاور-مشاوره تحصیلی تلفنی

ثبت نام بدون کنکور رشته های پیراپزشکی

ثبت نام بدون کنکور رشته های پیراپزشکی

ثبت نام بدون کنکور رشته های پیراپزشکی

ثبت نام بدون کنکور رشته های پیراپزشکی

رشته های پیراپزشکی از رشته های بسیار پرطرفدار بوده و هست و همیشه داوطلبان بسیار زیادی تمایل دارند در این رشته ها ثبت نام نمایند. رشته های پیراپزشکی بدلیل داشتن شرایط کاری بهتر و درآمد نسبتا بهتر نسبت به رشته های دیگر سبب شده اند داوطلبان زیادی خواهان ورود به این رشته ها باشند. رشته های پیراپزشکی شامل رشته های زیادی مانند: علوم آزمایشگاهی ، پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، بهداشت حرفه ای ، رادیولوژی و... می باشد. در دو سال اخیر ثبت نام بدون کنکور رشته های پیراپزشکی انجام می شود ولی با این تفاوت که هر کسی با هر شرایطی نمی تواند در این رشته ها ثبت نام نماید. با ادامه مقاله همراه باشید تا از شرایط ثبت نام بدون کنکور پیراپزشکی مطلع گردید.

ثبت نام بدون کنکور رشته های پیراپزشکی در مقطع کاردانی صورت می پذیرد

ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی در مقطع کاردانی ناپیوسته انجام می گیرد. خب منظور از کاردانی ناپیوسته چیست؟ منظور از کاردانی ناپیوسته این است که گرچه مقطع کاردانی است ولی شما برای ثبت نام پیراپزشکی بدون کنکور حتما نیاز به مدرک پیش دانشگاهی دارید و بدون داشتن مدرک پیش دانشگاهی نمی توانید در این رشته ها  ثبت نام کنید.

کانال تلگرام گروه آموزشی سفید

ثبت نام بدون کنکور رشته های پیراپزشکی بر اساس سوابق تحصیلی می باشد

ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی براساس سوابق تحصیلی می باشد. خب منظور از براساس سوابق تحصیلی می باشد چیست؟ منظور از ثبت نام براساس سوابق تحصیلی در واقع همان معدل کتبی دیپلم می باشد و گزینش براساس معدل کتبی دیپلم می باشد.

خب با چه معدلی می توان در این رشته ها ثبت نام کرد؟ برای ثبت نام بدون کنکور رشته های پیراپزشکی محدودیت معدل وجود ندارد و با هر معدلی می توان در این رشته ها ثبت نام کرد ولی خب شانس قبولی برای معدل های پایین 15 خیلی ضعیف می باشد.

ثبت نام بدون کنکور رشته های پیراپزشکی برای تعداد خاصی از رشته ها می باشد

ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی برای تمامی رشته های پیراپزشکی صورت نمی پذیرد و تنها تعداد محدودی از رشته های پیراپزشکی پذیرش دارند. خب با این تفاسیر کدام رشته های پیراپزشکی بدون کنکور می باشد؟

رشته های بدون آزمون پیراپزشکی که پذیرش دارند عبارتند از: اتاق عمل ، بهداشت عمومی - بهداشت خانواده ، بهداشت حرفه ای ، بهداشت عمومی - مبارزه با بیماری ها ، بهداشت محیط ، تکنسین سلامت دهان ، علوم آزمایشگاهی ، مامایی ، مدارک پزشکی ، هوشبری

ثبت نام بدون کنکور رشته های پیراپزشکی در مناطق خاصی انجام می پذیرد

ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی برای تمامی شهرها و مناطق انجام نمی پذیرد بلکه این رشته ها بیش تر در مناطق محروم پذیرش دارند و در مناطق دیگر پذیرش ندارند. در واقع ثبت نام بدون کنکور پیراپزشکی طرحی است برای تکمیل نیرو در مناطق محروم.

ثبت نام بدون کنکور رشته های پیراپزشکی دارای تعهد خدمت می باشند

همانگونه که گفته شد رشته های بدون کنکور پیراپزشکی دارای تعهد خدمت می باشند. خب منظور از تعهد خدمت چیست؟ منظور از تعهد خدومت این است که شما باید سه برابر مدت تحصیلتان باید در منطقه محروم بمانید و خدمت خود را انجام دهید و در این مدت حق ادامه تحصیل ندارید. برای مثال اگر شما دو ساله مدرک کاردانی خود را بگیرید شش سال باید در منطقه محروم مانده و تعهد خود را انجام دهید و در این شش سال حق ادامه تحصیل ندارید.

رشته های بدون کنکور پیراپزشکی شهریه ای ندارند

بله شما با پذیرش در رشته های بدون کنکور پیراپزشکی هیچ پرداخت شهریه ای انجام نمی دهید و بصورت دوره روزانه تحصیل می کنید که در قبال این تعهد خدومت سه برابر مدت تحصیل را می دهید.

آیا در طول دوره انجام تعهد در رشته های بدون کنکور پیراپزشکی حقوقی دریافت می کنیم؟

جواب به این سوال بله می باشد. شما با پذیرش در این رشته ها و پایان مدت تحصیل با شروع دوران تعهد حقوق کارمندی وزارت بهداشت را تا پایان دوره تعهد دریافت می کنید که معمولا بالای دو ملیون در ماه می باشد. و بعد از پایان دوران تعهد بستگی به خودتان دارد که ادامه داده یا در محل دیگری مشغول به کار باشید.

کانال تلگرام گروه آموزشی سفید

ثبت نام بدون کنکور رشته های پیراپزشکی دارای مصاحبه می باشند

ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی بصورت نیمه متمرکز بوده و دارای مصاحبه می باشد که در صورت قبولی براساس سوابق تحصیلی دعوت به مصاحبه شده و در صورت قبولی در مصاحبه وارد رشته  دانشگاه مورد نظر می شوند.

داوطلبان عزیز برای دیدن رشته محل های دارای پذیرش بدون کنکور پیراپزشکی می توایند از تصاویر زیر استفاده کنید.

پیراپزشکی بدون کنکور

 

ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی

 

رشته های بدون کنکور پیراپزشکی

در آخر داوطلبان عزیز در صورتی که نیاز به مشاوره تحصیلی برای تمامی دانشگاه ها و تمامی مقاطع داشته باشند می توانند از مشاوران مرکز گروه آموزشی سفید کمک بگیرند. برای ارتباط با مشاوران مرکز با تلفن ثابت شماره زیر را شماره گیری کنید.

9099071375

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

داوطلبان عزیز در صورتی که در حال تحقیق درباره دانشگاه ها می باشید مطالب ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، میزان شهریه دانشگاه آزاد ، میزان شهریه دانشگاه علمی کاربردی ، میزان شهریه دانشگاه پیام نور می تواند برای شما مفید باشد.

منابع:ثبت نام بدون کنکور رشته های پیراپزشکی

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.