مشاوره تحصیلی | مشاوره خانواده | برنامه ریزی کنکور | دکتری | کارشناسی ارشد | انتخاب رشته کنکور

مشاوره خانواده-مشاوره تحصیلی-برنامه ریزی کنکور-مشاوره علمی کاربردی-مشاوره دانشگاه ازاد-مشاوره انتخاب رشته-انتخاب رشته کنکور-انتخاب رشته سراسری-کارشناسی ارشد – برنامه ریزی کنکور96-مرکز مشاوره سامانه ندای مشاور-وبلاگ سامانه ندای مشاور-مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی | مشاوره خانواده | برنامه ریزی کنکور | دکتری | کارشناسی ارشد | انتخاب رشته کنکور

مشاوره خانواده-مشاوره تحصیلی-برنامه ریزی کنکور-مشاوره علمی کاربردی-مشاوره دانشگاه ازاد-مشاوره انتخاب رشته-انتخاب رشته کنکور-انتخاب رشته سراسری-کارشناسی ارشد – برنامه ریزی کنکور96-مرکز مشاوره سامانه ندای مشاور-وبلاگ سامانه ندای مشاور-مشاوره تحصیلی تلفنی

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96-97

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96-97

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96-97

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96-97

پس از انتخاب رشته کنکور سراسری 96-97 بسیاری از داوطلبان چشم به تکمیل ظرفیت ظرفیت کنکور سراسری 96-97 دارند. بسیاری از داوطلبانی که نتوانسته اند در انتخاب رشته کنکور سراسری در رشته ای قبول شوند و یا در از رشته قبولی خود ناراضی هستند و یا می خواهند شانس خود را برای قبولی در رشته بهتری امتحان کنند در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری شرکت می کنند. خب تکمیل ظرفیت ظرفیت کنکور سراسری یکسری شرایط خاص دارد که در ادامه بیان می کنیم:

چه کسانی می توانند در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96-97 شرکت کنند

خب بسیاری از داوطلبان درباره اینکه چه کسانی می توانند در تکمیل ظرفیت آزمون سراسری شرکت کنند سوال می پرسند که در پاسخ به این عزیزان باید بگیم:

تنها داوطلبانی مجاز به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96-97 هستند که در جلسه آزمون کنکور 96-97 حضور داشته باشند.

خب داوطلبانی که در یک رشته خاص قبول شده اند هم می توانند در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری شرکت کنند؟ در پاسخ به این عزیزان باید گفت بله

حتی کسانی که در یک رشته قبول شده اند در هر دانشگاهی می توانند در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96-97 شرکت کنند ولی حتما این را مد نظر داشته باشید در صورتی که در تکمیل ظرفیت شرکت کنید و در رشته ای قبول شوید قبولی در رشته قبلی شما لغو می گردد و شما مجبور هستید حتما در رشته ای که در تکمیل ظرفیت قبول شده اید ثبت نام نمایید پس بسیار در این مورد دقت نمایید.

تعداد ظرفیت داوطلبان در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96-97 را از کجا میتوان دید؟

برای اطلاع از لیست رشته هایی که در تکمیل ظرفیت اعلام شده اند و تعداد نفراتی که در تکمیل ظرفیت پذیرش دارند باید به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنید وم در منوی سمت راست بر روی گزینه سراسری کلیک کنید. در این قسمت  دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96-97 را می توانید مشاهده کنید که با کلیک بر روی آن دفترچه را می توانید دانلود کنید که در دفترچه لیست رشته ها و شهرها و ظرفیت ها قرار داده شده است.

همچنین برای شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96-97 می توانید وارد سایت azmoon.org شده و در این سایت بر روی گزینه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96-97 کلیک کرده و در منوی سمت راست بر روی گزینه دریافت دفترچه کلیک کرده و دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96-97 را دانلود نمایید.

کانال تلگرام گروه آموزشی سفید

زمان شروع تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96-97

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری معمولا در اواسط مهر ماه شروع می شود البته این زمان قطعی نمی باشد و هر ساله متفاوت از سال قبل می باشد ولی در حالت کلی زمان تکمیل ظرفیت کنکور سراسری بین بازه 15 مهر تا 15 آبان انجام می گیرد.

آیا کسانی که در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96-97 قبول می شوند ورودی مهر ماه می شوند یا ورودی بهمن ماه؟

در پاسخ به این عزیزان باید عرض کرد که تمامی داوطلبانی که در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری و تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96-97 شرکت کرده و قبول می شوند ورودی بهمن ماه می شوند حتی داوطلبانی که در رشته خاصی برای مهر ماه قبول شده اند نیز در صورت قبولی در تکمیل ظرفیت جزء ورودی های بهمن ماه می شوند.

آیا در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96-97 شانس قبولی ما نسبت به خود انتخاب رشته بیش تر است یا کمتر؟

در پاسخ به این عزیزان باید گفت جواب این سوال "معلوم نمی شود" است. خب منظور از این حرف ما که معلوم نمی باشد چیست؟ ببینید در حالت کلی شانس قبولی در بعضی رشته ها کمتر می شود و شانس قبولی در بعضی رشته ها افزایش می باشد. خب در کدام رشته ها شانس قبولی افزایش می یابد و در کدام رشته ها کاهش؟

ببینید بطور کلی معمولا شانس قبولی در رشته های پر طرفدار کاهش می باشد که دلیل این موضوع هم این است که مثلا تصور کنید داوطلبی رتبه بهتری از شما آورده باشد ولی در انتخاب رشته دانشگاه های برتر کشور را انتخاب کرده است که نتوانسته است قبول شود و یا در رشته ای در دانشگاه دور قبول شده و یا از رشته خود ناراضی می باشد ، در هر صورت این داوطلبان که معمولا رتبه های خوبی دارند در تکمیل ظرفیت برای قبولی در رشته های پرطرفدار در دانشگاه های خوب شرکت می کنند که سبب می شوند رتبه های قبولی در این رشته ها در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96-97 کاهش یافته و شانس قبولی کمتر شود.

ولی شانس قبولی در رشته های کم طرفدارتر بیش می شود که دلیل این موضوع هم این می باشد که بسیاری از داوطلبان ترجیح می دهند بجای تحصیل در اینگونه رشته ها در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد یا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی یا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور در رشته بهتری تحصیل نمایند. بنابراین شانس قبولی در این نوع رشته ها افزایش می یابد.

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری

از کجا رتبه های قبولی در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری سال قبل را پیدا کنیم؟

در پاسخ به این عزیزان باید گفت در تکمیل ظرفیت هیچ گونه اعتباری به رتبه های قبولی سال قبل نمی باشد و به هیچ وجه قابل استناد نمی باشند زیرا ممکن است یک رشته امسال تکمیل ظرفیت داشته باشد سال قبل نداشته باشد یا امسال یک نفر پذیرش داشته باشد و سال قبل ده نفر. بنابراین به هیچ وجه به این داده ها توجهی نکنید و انتخاب رشته خود را زیر نظر یک مشاوره تحصیلی انجام دهید.

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 96-97

برای راحتی شما عزیزان برای دریافت دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96-97 و دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96-97 می توانید از لینک های زیر استفاده نمایید.

دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96-97

دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96-97

مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96-97

در صورتی که داوطلبان عزیز نیاز به مشاوره تحصیلی داشته باشند می توانند برای کمک به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت خود از مشاوران مرکز گروه آموزشی سفید که سابقه ای چندین ساله در زمینه کنکور دارند کمک بگیرند. برای ارتباط با مشاوران مرکز با تلفن ثابت با شماره زیر تماس بگیرید:

9099071375

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

مطالب انتخاب رشته دانشگاه سراسری 96-97 ، انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96-97 ، دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 96-97 ، دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96-97 ، تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96-97 می توانید برای شما عزیزانم مفید باشد. در صورتی که قصد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه را دارید مطالب زیر نیز می تواند برای شماا مفید باشد.

کانال تلگرام گروه آموزشی سفید

برای ثبت نام بدون آزمون در دانشگاه ها می توانید از مطالب ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی استفاده کنید.

منبع:تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96-97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.