مشاوره تحصیلی | مشاوره خانواده | برنامه ریزی کنکور | دکتری | کارشناسی ارشد | انتخاب رشته کنکور

مشاوره خانواده-مشاوره تحصیلی-برنامه ریزی کنکور-مشاوره علمی کاربردی-مشاوره دانشگاه ازاد-مشاوره انتخاب رشته-انتخاب رشته کنکور-انتخاب رشته سراسری-کارشناسی ارشد – برنامه ریزی کنکور96-مرکز مشاوره سامانه ندای مشاور-وبلاگ سامانه ندای مشاور-مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی | مشاوره خانواده | برنامه ریزی کنکور | دکتری | کارشناسی ارشد | انتخاب رشته کنکور

مشاوره خانواده-مشاوره تحصیلی-برنامه ریزی کنکور-مشاوره علمی کاربردی-مشاوره دانشگاه ازاد-مشاوره انتخاب رشته-انتخاب رشته کنکور-انتخاب رشته سراسری-کارشناسی ارشد – برنامه ریزی کنکور96-مرکز مشاوره سامانه ندای مشاور-وبلاگ سامانه ندای مشاور-مشاوره تحصیلی تلفنی

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96-97

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96-97

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96-97

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96-97

بعد از انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96-97 و اعلام نتایج انتخاب رشته بسیاری از داوطلبان چشم به تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96-97 دارند. داوطلبانی که در این انتخاب رشته کنکور سراسری 96-97 و انتخاب رشته دانشگاه آزاد قبول نشده اند بدنبال این هستند که در این مرحله نیز شانس خود را امتحان نمایند. برای شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96-97 یکسری شرایط وجود دارد که در ادامه به این شرایط می پردازیم:

زمان شروع تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96-97 چه تاریخی است؟

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96-97 معمولا در اواسط مهر ماه آغاز می شود البته این زمان قطعی نمی باشد زیرا که زمان تکمیل ظرفیت هر ساله متفاوت تر از سال قبل می باشد ولی در حالت کلی مراحل تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد معمولا بین بازه زمانی 15 مهر تا اواخر آبان انجام می گیرد.

مراحل تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96-97 چگونه است؟

 برای انجام تکمیل ظرفیت ابتدا شما باید دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96-97 را دانلود کنید. برای دانلود دفترچه وارد سایت آزمون دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org شده و بر روی لینک تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96-97 کلیک کرده و بعد از ورود به صفحه جدید از منو سمت راست دریافت دفترچه راهنما را انتخاب کنید تا دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96-97 برای شما دانلود شود. البته دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96-97 در لینک زیر قرار داده می شود تا به راحتی دانلود نمایید.

دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96-97

بعد از دانلود دفترچه و مطالعه کامل بقیه مراحل دقیقا مشابه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96-97 می باشد.

کانال تلگرام گروه آموزشی سفید

چه کسانی مجاز به شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96-97 هستند؟

تمامی داوطلبانی که در جلسه کنکور سراسری 96 شرکت نموده اند مجاز هستند در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 97 شرکت نمایند. پس داوطلبانی که در کنکور شرکت نکرده اند نمی توانند در تکمیل ظرفیت آزاد شرکت نمایند. همچنین داوطلبانی نیز که در در یک رشته قبول شده اند باز هم می توانند در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شرکت نمایند ولی در صورت قبولی در تکمیل ظرفیت ، قبولی در رشته قبلی آن ها لغو شده و باید حتما در این رشته پذیرش گردند.

کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد چیست؟

داوطلبان عزیز توجه داشته باشند برای شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97 نیاز به کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد ضروری می باشد.کد دسترسی به انتخاب رشته و تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد کدی می باشد که از طریق سازمان سنجش در کارنامه فرد ذکر می شود که داوطلب با این کد می تواند در انتخاب رشته و تکمیل ظرفیت شرکت نماید. برای دریافت کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد وارد سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org شده در سمت راست روی گزینه سراسری کلیک کنید.

بعد از ورود به این صفحه بر روی اعلام نتایج کنکور سراسری کلیک کنید بعد از مشاهده کارنامه به آخرین قسمت کارنامه مراجعه نمایید که مشاهده می کنید کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد در این قسمت قرار دارد.

داوطلبانی که در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96-97 قبول شوند ورودی مهر ماه می شوند

بله درست است تمام کسانی که در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد و تکمیل ظرفیت کنکور سراسری شرکت نمایند و قبول شوند ورودی بهمن ماه می شوند حتی اگر در انتخاب رشته در یک رشته قبول شده باشند.

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

رتبه های قبولی در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

در حالت کلی داوطلبان عزیز توجه داشته باشند بانک اطلاعاتی خاصی برای اطلاع از رتبه های قبولی در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد وجود ندارد. دلیل این امر هم این است که هر ساله رشته هایی که اعلام تکمیل ظرفیت می کنند متفاوت می باشد و یا تعداد ظرفیت رشته های اعلام شده بسیار متفاوت از سال های قبل می باشد به همین دلیل به هیچ وجه این اطلاعات قابل استناد نیستند و نمی توان به این داده اطمینان کرد. پس توصیه می شود حتما زیر نظر یک مشاوره تحصیلی وارد به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد خود را انجام دهید.

رشته ها و تعداد ظرفیت رشته های اعلام شده در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد را از کجا متوجه شویم؟

برای اطلاع از لیست رشته ها و شهر ها و ظرفیت رشته های اعلام شده در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96-97 می توانید دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد را دانلود کنید که در بالا روش دانلود دفترچه را توضیح دادیم یا می توانید بصورت آنلاین که بسیار راحت تر و بهتر است این کار را انجام دهید. برای چک کردن انلاین رشته ها به سایت www.azmoon.org رفته و بر روی لینک تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد کلیک کرده و بعد از ورود به صفحه در منو سمت راست بر روی گزینه محل های دانشگاهی کلیک نمایید.

بعد از کلیک به صفحه ای منتقل می شوید که در این بخش باکس جستجو وجود دارد  می توانید  رشته ها و محل هایی موجود را مشاهده کنید.

آیا در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97 شانس قبولی نسبت به انتخاب رشته بیش تر است یا کمتر؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که در برخی از رشته شانس قبولی شما بیش تر می شود و در برخی رشته ها شانس قبولی شما کمتر می شود. در رشته های پر طرفدار که در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اعلام شده اند شانس قبولی شما کمتر می شود ولی در رشته های کم طرفدار که در تکمیل ظرفیت اعلام شده اند شانس قبولی شما بیش تر می باشد. برای دانستن دلیل این موضوع می توانید به مقاله تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 - 97 مراجعه نمایید.

دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97

برای راحتی شما عزیزان دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بلافاصله بعد از انتشار در این بخش قرار می گیرد که با کلیک بر روی آن بتوانید دفترچه را دانلود کنید.

دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97

مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96-97

داوطلبان عزیز در صورتی که نیاز به مشاوره تحصیلی برای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96-97 دارند می توانند از مشاوران مرکز گروه آموزشی سفید بزرگترین مرکز مشاوره کشور کمک بگیرند. برای ارتباط با مشاوران مرکز با تلفن ثابت با شماره زیر تماس بگیرید.

9099071375

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

مطالب انتخاب رشته دانشگاه سراسری 96-97 ، انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96-97 ، دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 96-97 ، دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96-97 ، تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96-97 می توانید برای شما عزیزانم مفید باشد. در صورتی که قصد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه را دارید مطالب زیر نیز می تواند برای شماا مفید باشد.

کانال تلگرام گروه آموزشی سفید

برای ثبت نام بدون آزمون در دانشگاه ها می توانید از مطالب ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی استفاده کنید.

منبع:دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.