مشاوره تحصیلی | مشاوره خانواده | برنامه ریزی کنکور | دکتری | کارشناسی ارشد | انتخاب رشته کنکور

مشاوره خانواده-مشاوره تحصیلی-برنامه ریزی کنکور-مشاوره علمی کاربردی-مشاوره دانشگاه ازاد-مشاوره انتخاب رشته-انتخاب رشته کنکور-انتخاب رشته سراسری-کارشناسی ارشد – برنامه ریزی کنکور96-مرکز مشاوره سامانه ندای مشاور-وبلاگ سامانه ندای مشاور-مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی | مشاوره خانواده | برنامه ریزی کنکور | دکتری | کارشناسی ارشد | انتخاب رشته کنکور

مشاوره خانواده-مشاوره تحصیلی-برنامه ریزی کنکور-مشاوره علمی کاربردی-مشاوره دانشگاه ازاد-مشاوره انتخاب رشته-انتخاب رشته کنکور-انتخاب رشته سراسری-کارشناسی ارشد – برنامه ریزی کنکور96-مرکز مشاوره سامانه ندای مشاور-وبلاگ سامانه ندای مشاور-مشاوره تحصیلی تلفنی

لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه جامع علمی کاربردی از جمله دانشگاه هایی می باشد که در چند سال اخیر ، انتخاب بسیاری از داوطلبان برای تحصیل در مقاطع دانشگاهی می باشد. از جمله عوامل جذب داوطلبان برای تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی میتوان عوامل مختلفی را بیان کرد: اول اینکه پذیرش در دانشگاه علمی کاربردی بصورت بدون کنکور می باشد و هیچ آزمونی برای ورود به دانشگاه علمی کاربردی برگزار نمی شود. ثانیا تنوع رشته های دانشگاه علمی کاربردی بسیار بالا می باشد و اینکه شهریه تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی نسبت به سایر دانشگاه ها نسبتا پایین می باشد که همه موارد ذکر شده را برای آشنایی بیشتر داوطلبان با دانشگاه علمی کاربردی در ذیل بیان میکنیم.

نحوه پذیرش دانشگاه علمی کاربردی : دانشگاه جامع علمی کاربردی در کلیه مقاطع تحصیلی بصورت بدون آزمون پذیرش می کند. پذیرش دانشگاه علمی کاربردی بصورت ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ( کارشناسی ناپیوسته ) و ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی می باشد.

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی

همانطور که گفتیم ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع مختلف ذیل صورت می گیرد:

رشته های بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی

رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ( کارشناسی ناپیوسته ) علمی کاربردی

رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد علمی کاربردی

رشته های دانشگاه علمی کاربردی در چهار گروه آموزشی ارائه می شود که در ادامه برای آشنایی بیشتر داوطلبان به صورت مختصر بیان می کنیم.

تلگرام دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های گروه صنعت دانشگاه علمی کاربردی

رشته های دانشگاه علمی کاربردی در گروه صنعت شامل اکثر رشته های فنی و مهندسی می باشد و اکثر متقاضیان تحصیل در رشته های مهندسی می توانند از این گروه اقدام به انتخب رشته نمایند. از جمله رشته های پرطرفدار گروه صنعت دانشگاه علمی کاربردی می توان به رشته های مهندسی عمران ، مهندسی فناوری اطلاعات ( IT ) ، علوم کامپیوتر ، مهندسی معماری ، مهندسی برق ،مکانیک ، مهندسی صنایع غذایی و ... اشاره کرد. البته داوطلبان توجه نمایند که رشته های ارائه شده در دانشگاه علمی کاربردی برخلاف سایر دانشگاه ها از مقطع کاردانی دارای گرایش های متنوعی می باشند و داوطلبان و متقاضیان شرکت در رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی می توانند از مقطع کاردانی در رشته و گرایش مورد علاقه خود به تحصیل بپردازند. داوطلبان عزیز می توانند برای دریافت لیست کامل رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی در گروه صنعت و اطلاع از چارت درسی رشته های گروه صنعت علمی کاربردی با مشاورین گروه آموزشی سفید در تماس باشند.

لیست رشته های گروه کشاورزی دانشگاه علمی کاربردی

رشته های ارائه شده در گروه کشاورزی دانشگاه علمی کاربردی اکثر رشته های علوم پایه و علوم دامی را شامل می شود بطوری که تنوع بسیار بالای رشته های گروه کشاورزی و تخصصی بودن این رشته ها داوطلبان بسیاری را برای تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی جذب کرده است. رشته های کشاورزی دانشگاه علمی کاربردی با توجه به تخصصی بودن دروس و ارائه مهارت های لازم متناسب با بازار کار یکی از پرطرفدارترین گروه های آموزشی در دانشگاه علمی کاربردی می باشد.

از جمله رشته های ارائه شده در گروه کشاورزی علمی کاربردی میتوان به رشته های همچون : گیاه پزشکی ، بهداشت علوم دامی ، علوم آزمایشگاهی دامپزشکی ، دامپروری ، رشته های مرتبط با شیلات و کشاورزی اشاره کرد.

توجه نمایید که تنوع گرایشهای موجود در گروه کشاورزی بسیار بالاست که ذکر آنها در اینجا امکان پذیر نیست. داوطلبان عزیز می توانند برای دریافت لیست کامل رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی در گروه کشاورزی و اطلاع از چارت درسی رشته های گروه کشاورزی علمی کاربردی با مشاورین گروه آموزشی سفید در تماس باشند.

تلگرام دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های گروه مدیریت و خدمات اجتماعی دانشگاه علمی کاربردی

متنوع ترین گروه آموزشی از لحاظ رشته های ارائه شده در دانشگاه علمی کاربردی ، گروه مدیریت و خدمات اجتماعی می باشد زیرا همه ی رشته های گروه علوم انسانی در این گروه ارائه شده است. رشته های دانشگاه علمی کاربردی در گروه مدیریت به چند زیر گروه تقسیم می شود که مهم ترین رشته ها شامل : رشته های مدیریت ، حقوق ، تربیت بدنی ، حسابداری ، مددکاری ، آرایشگری و ... می باشد.

هر کدام از رشته های اشاره شده دارای گرایش های متنوعی می باشند که داوطلبان باید قبل از انتخاب رشته درمورد گرایش های مختلف گروه مدیریت و خدمات اجتماعی اطلاعات لازم را کسب کرده باشند که در همین راستا می توانید از مشاورین گروه آموزشی سفید راهنمایی بگیرید.

لیست رشته های گروه فرهنگ و هنر دانشگاه علمی کاربردی

گروه فرهنگ و هنر دانشگاه علمی کاربردی همانطوری که از اسمش پیداست رشته های هنری و زبان های خارجی را شامل می شود.

به جرات میتوان گفت یکی از دانشگاه هایی که رشته های هنری را بصورت تخصصی ارائه می کند دانشگاه علمی کاربردی می باشد و همین مساله دلیل بر افزایش متقاضیان تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی می باشد که رقابت بر سر کرسی های دانشگاه های علمی کاربردی را افزایش داده است.

رشته های موسیقی ، معماری داخلی ، بازیگری ، کارگردانی ، گرافیک ، صنایع دستی ، روابط عمومی ، زبان های خارجی و ... از جمله رشته های دانشگاه علمی کاربردی در گروه فرهنگ و هنر می باشد.

رشته های دانشگاه علمی کاربردی

داوطلبان عزیز توجه نمایید که در صورتی که متقاضی شرکت در ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی می باشید حتما قبل از هرگونه اقدامی برای ثبت نام از نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 96-97 ، نحوه انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی 96-97 و ظرفیت رشته ها و دانشگاه ها اطلاعات جامعی بدست بیاورید.

مشاورین گروه آموزشی سفید آماده ارائه مشاوره در زمینه ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به شما داوطلبان عزیز می باشند. برای ارتباط با مشاورین سامانه از طریق تلفن ثابت با شماره زیر تماس بگیرید.

9099071375

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

در صورتی که در حال تحقیق درباره دانشگاه ها هستید مطالب ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، میزان شهریه دانشگاه آزاد ، میزان شهریه دانشگاه علمی کاربردی ، میزان شهریه دانشگاه پیام نور می تواند برای شما مفید باشد

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 96-97

 منابع:لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.