مشاوره تحصیلی | مشاوره خانواده | برنامه ریزی کنکور | دکتری | کارشناسی ارشد | انتخاب رشته کنکور

مشاوره خانواده-مشاوره تحصیلی-برنامه ریزی کنکور-مشاوره علمی کاربردی-مشاوره دانشگاه ازاد-مشاوره انتخاب رشته-انتخاب رشته کنکور-انتخاب رشته سراسری-کارشناسی ارشد – برنامه ریزی کنکور96-مرکز مشاوره سامانه ندای مشاور-وبلاگ سامانه ندای مشاور-مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی | مشاوره خانواده | برنامه ریزی کنکور | دکتری | کارشناسی ارشد | انتخاب رشته کنکور

مشاوره خانواده-مشاوره تحصیلی-برنامه ریزی کنکور-مشاوره علمی کاربردی-مشاوره دانشگاه ازاد-مشاوره انتخاب رشته-انتخاب رشته کنکور-انتخاب رشته سراسری-کارشناسی ارشد – برنامه ریزی کنکور96-مرکز مشاوره سامانه ندای مشاور-وبلاگ سامانه ندای مشاور-مشاوره تحصیلی تلفنی

لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور

لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور

لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور

لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام نور در چند سال اخیر پذیرش در رشته های دانشگاهی را بصورت بدون آزمون برگزار می کند و در واقع سیستم پذیرش دانشگاه پیام نور در اکثر رشته های دانشگاهی بصورت بدون کنکور می باشد.

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور 96-97 نیز در دو نیمسال تحصیلی صورت می گیرد :

پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور مهر 96 - 97

پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور بهمن 96 - 97

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور که با عنوان پذیرش براساس سوابق تحصیلی هم معروف هست در مقطع کارشناسی پیوسته می باشد و داوطلبان برای ورود به رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور باید مدرک پیش دانشگاهی داشته باشند. پس متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور فقط و فقط در مقطع کارشناسی می باشد و داوطلبانی که قصد شرکت در مقاطع دیگر را دارند میتوانند در ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی و یا ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد شرکت کنند.

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور در گروه های آموزشی مختلفی ارائه می شود و داوطلبان عزیز بدون در نظر گرفتن مدرک تحصیلی خود می توانند از گروه های مختلف، رشته های مورد علاقه خود را انتخاب نمایند.

در پذیرش رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور معدل شرط اصلی برای قبولی می باشد و علاوه بر شرط معدل ، مرتبط بودن رشته تحصیلی هم بسیار مهم می باشد. یعنی داوطلبی که مدرک مرتبط با رشته انتخابی را داشته باشد شانس قبولی بیشتری را دارد.

همچنین این نکته رو هم اشاره کنیم که شاید برای بسیاری از داوطلبان تفاوت رشته های با کنکور و رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور جای سوال باشد که باید بگوییم که تنها تفاوت رشته های با کنکور و بدون کنکور دانشگاه پیام نور در نحوه پذیرش می باشد و از لحاظ ارزش مدرک تحصیلی و میزان شهریه دانشگاه پیام نور باهم برابرند.

ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور نیز از طریق سایت سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjsh.org انجام می گیرد و همه داوطلبان میتوانند با مراجعه به این سایت و با خریدسریال پذیرش براساس سوابق تحصیلی پیام نور ثبت نام خود را انجام دهند. البته داوطلبان عزیز بهتر است قبل از خرید کارت اعتباری ، دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور را دریافت نموده و مطالعه کنند.

همانطور که در بالا اشاره کردیم رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور در گروه های آموزشی مختلفی ارائه می شود که در ادامه قصد داریم مهمترین رشته های موجود در هر گروه آموزشی را برای آشنایی بیشتر داوطلبان ذکر کنیم.

تلگرام دانشگاه پیام نور

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور گروه ریاضی و فنی

رشته های تحصیلی گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی که پذیرش آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی انجام می شود :

آمار و کاربردهاریاضیات و کاربردهاعلوم کامپیوترفیزیکمهندسی پزشکی
مهندسی شهر سازیمهندسی معماریمهندسی کامپیوترمهندسی صنایعمهندسی برق
مهندسی پلیمرمهندسی راه آهنمهندسی شیمیمهندسی نفتمهندسی عمران
مهندسی متالورژیمهندسی مکانیکمهندسی خودرومهندسی هوا فضامهندسی رباتیک

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور گروه علوم تجربی

رشته های تحصیلی گروه آزمایشی علوم تجربی که پذیرش آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی انجام می شود :

زمین شناسیزیست شناسیشیمی-کاربردیمهندسی کشاورزیمهندسی شیلات
منابع طبیعیعلوم وصنایع غذاییعلوم دامیشیمی محضاقتصاد کشاورزی

تلگرام دانشگاه پیام نور

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور گروه علوم انسانی

رشته های تحصیلی گروه آزمایشی علوم انسانی که پذیرش آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی انجام می شود :

حقوقروانشناسیمدیریت دولتیمدیریت صنعتیمدیریت جهانگردی
مدیریت بازرگانیعلوم اقتصاد نظریحسابداریجغرافیاآب و هواشناسی
ژئوموفولوژیمددکاری اجتماعیتاریخعلوم تربیتیعلوم سیاسی

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور گروه هنر و زبان

رشته های تحصیلی گروه آزمایشی گروه هنر و زبان که پذیرش آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی انجام می شود :

زبان ادبیات انگلیسیمترجمی زبانهنر اسلامیهنرهای صناعیفرش
خوشنویسیصنایع دستیمعماری داخلینقاشیعکاسی

 

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور

لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور را بصورت مختصر در بالا بیان کردیم ، داوطلبان عزیز  توجه نمایند که بسیاری از رشته های اشاره شده دارای گرایش های متنوعی می باشد و اگر در اینجا ذکر نشده دلیل بر عدم ارائه این رشته ها در دانشگاه پیام نور نمیباشد و توصیه میکنیم که حتما قبل از انتخاب رشته ، دفترچه راهنمای بدون کنکور دانشگاه پیام نور را مطالعه نمایید تا رشته های مورد علاقه خود را به طور صحیح اولویت بندی کنید.

همچنین داوطلبان عزیز میتوانند برای دریافت مشاوره ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور و انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه پیام نور با مشاورین گروه آموزشی سفید در تماس باشند. برای ارتباط با مشاورین مرکز از طریق تلفن ثابت با شماره زیر تماس بگیرید.

9099071375

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

برای ثبت نام بدون آزمون در دانشگاه ها می توانید از مطالب ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور ، ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی ، دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد  ، دانلود دفترچه بدون کنکور دانشگاه پیام نور استفاده کنید.

لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور 96 - 97

 منابع:لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.