مشاوره تحصیلی | مشاوره خانواده | برنامه ریزی کنکور | دکتری | کارشناسی ارشد | انتخاب رشته کنکور

مشاوره خانواده-مشاوره تحصیلی-برنامه ریزی کنکور-مشاوره علمی کاربردی-مشاوره دانشگاه ازاد-مشاوره انتخاب رشته-انتخاب رشته کنکور-انتخاب رشته سراسری-کارشناسی ارشد – برنامه ریزی کنکور96-مرکز مشاوره سامانه ندای مشاور-وبلاگ سامانه ندای مشاور-مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی | مشاوره خانواده | برنامه ریزی کنکور | دکتری | کارشناسی ارشد | انتخاب رشته کنکور

مشاوره خانواده-مشاوره تحصیلی-برنامه ریزی کنکور-مشاوره علمی کاربردی-مشاوره دانشگاه ازاد-مشاوره انتخاب رشته-انتخاب رشته کنکور-انتخاب رشته سراسری-کارشناسی ارشد – برنامه ریزی کنکور96-مرکز مشاوره سامانه ندای مشاور-وبلاگ سامانه ندای مشاور-مشاوره تحصیلی تلفنی

نتایج آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی خان بین 96

نتایج آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی خان بین 96

آزمون تیزهوشان 96 خان بین در روزهای 14 و 15 اردیبهشت ماه در دو پایه هفتم و دهم برگزار شد و داوطلبان بسیاری در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان هفتم و آزمون ورودی مدارس تیزهوشان دهم شرکت کردند تا برای قبولی در مدارس تیزهوشان رقابت کنند. بسیاری از داوطلبان پس از برگزاری آزمون تیزهوشان خان بین و با دریافت کلید سوالات آزمون تیزهوشان خان بین 96، از میزان درصدهای زده شده در آزمون تیزهوشان مطلع شدند و همچنین با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه آزمون تیزهوشان 96 ، رتبه تیزهوشان خود را تخمین زدند. حال داوطلبان میتوانند با انتشار کارنامه آزمون تیزهوشان خان بین از رتبه خود مطلع شده و در صورت کسب نمره قبولی مدارس تیزهوشان از مدرسه قبولی خود آگاه شوند.

زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان خان بین

زمان و نحوه اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم 96 خان بین: نتایج آزمون تیزهوشان پایه هفتم خان بین معولا پس از برگزاری آزمون تیزهوشان هفتم منتشر می شود و داوطلبان میتوانند با داشتن شماره داوطلبی از نتیجه آزمون تیزهوشان خود مطلع گردند و کارنامه آزمون تیزهوشان هفتم 96 خان بین را مشاهده نمایند. نتایج تیزهوشان هفتم 96 بصورت اینترنتی و از طریق سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان خان بین 96 به آدرس www.azmoon.medu.ir اعلام میشود و همه داوطلبان میتوانند نتایج تیزهوشان هفتم 96 را مشاهده نمایند.

زمان و نحوه اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم خان بین 96 : نتایج آزمون تیزهوشان پایه دهم خان بین معولا پس از برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم منتشر می شود و داوطلبان میتوانند با داشتن شماره داوطلبی از نتیجه آزمون تیزهوشان خود مطلع گردند و کارنامه آزمون تیزهوشان دهم 96 خان بین را مشاهده نمایند. نتایج تیزهوشان دهم 96 بصورت اینترنتی و از طریق سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 96  خان بین به آدرس www.azmoon.medu.ir اعلام میشود و همه داوطلبان میتوانند نتایج تیزهوشان پایه دهم 96 را مشاهده نمایند.

مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان خان بین 96 و دریافت کارنامه آزمون تیزهوشان خان بین 

تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت

9099071375

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

" آیا میدانستید در صورت عدم قبولی در آزمون تیزهوشان،

میتوان به نتایج آزمون تیزهوشان اعتراض کرد ؟؟ "

در سال های گذشته سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعداد درخشان با راه اندازی سامانه ثبت اعتراض به کارنامه آزمون تیزهوشان خان بین این امکان را به داوطلبان می دهد تا پس از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان خان بین 96، اگر اعتراضی نسبت به کارنامه آزمون تیزهوشان و یا نتایج آزمون تیزهوشان داشته باشند بنوانند اعتراض خود را به صورت اینترنتی به ثبت برسانند. همه داوطلبان شرکت کننده در آزمون مدارس تیزهوشان 96 ( چه داوطلبانی که در آزمون تیزهوشان قبول شده و چه داوطلبانی که نمره قبولی آزمون تیزهوشان را کسب نکرده اند) می توانند نسبت به نتایج آزمون مدارس تیزهوشان خان بین اعتراض خود را اعلام کنند و در سامانه ثبت اعتراض به نتایج تیزهوشان خان بین پایه هفتم 96 و سامانه ثبت اعتراض به نتایج تیزهوشان خان بین پایه دهم 96 اعتراض خود را به ثبت برسانند.

زمان و نحوه اعتراض به نتایج تیزهوشان خان بین 96

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 96 خان بین مثل سال های گذشته بصورت اینترنتی بوده و از طریق سایت اغتراض به نتایج آزمون تیزهوشان خان بین 96 انجام می گیرد و همه داوطلبان میتوانند پس از دریافت و مشاهده کارنامه آزمون تیزهوشان 96، در صورت داشتن اعتراض به نتایج تیزهوشان خان بین 96، از طریق سایت www.azmoon.medu.ir اقدام به ثبت اعتراض به کارنامه تیزهوشان هفتم 96-97 خان بین و ثبت اعتراض به کارنامه تیزهوشان دهم 96-97 خان بین نمایند.

دریافت نتایج اعتراض به آزمون تیزهوشان 96 خان بین : پس از اینکه داوطلبان نسبت به ثبت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان خان بین 96  اقدام نمودند، باید منتظر اعلام نتایج اعتراض به کارنامه تیزهوشان هفتم96  خان بین و اعلام نتایج اعتراض به کارنامه تیزهوشان هفتم 96 خان بین باشند تا ببیند اعتراض آنها مورد قبول واقع شده است یا نه؟؟ نتایج اعتراض به کارنامه آزمون تیزهوشان خان بین 96  معمولا به فاصله زمانی سه روزه پس از ثبت اعتراض به نتایج تیزهوشان خان بین از طریق سایت دریافت نتایج اعتراض تیزهوشان 96 خان بین اعلام می شود.

اگر دانش آموز شما در آزمون مدارس تیزهوشان قبول نشده و نسبت به کارنامه نتایج آزمون تیزهوشان اعتراضی دارید با شماره زیر تماس بگیرید

مشاوره ثبت اعتراض به نتایج تیزهوشان 96-97 خان بین 

تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت

9099071375

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان خان بین 96

پس از برگزاری آزمون تیزهوشان خان بین  و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 96 خان بین و اعلام نتایج اعتراض به کارنامه آزمون تیزهوشان خان بین 96، نوبت به مرحله تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان خان بین 96 می رسد. ثبت نام تکمیل طرفیت پایه هفتم تیزهوشان خان بین و ثبت نام تکمیل ظرفیت پایه دهم تیزهوشان خان بین بصورت همزمان می باشد.

زمان و نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان 96-97 خان بین : ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان 96 به مانند سال های گذشته، در صورتی انجام می گیرد که ظرفیت مدارس تیزهوشان خان بین تکمیل نشده باشد. پس در واقع در صورتی که ظرفیت مدارس تیزهوشان پس از انجام ثبت نام پذیرفته شدگان مدارس تیزهوشان 96 تکمیل نشده باشد، این مدارس اقدام به ثبت نام تکمیل ظرفیت تیزهوشان خان بین می نمایند.

در ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان خان بین 96، ظرفیت اعلام شده مدارس تیزهوشان خان بین بسیار محدود بوده و داوطلبان آخرین شانس خود را برای قبولی در مدارس تیزهوشان امتحان می کنند. پس داوطلبانی که به هر نحوی موفق به قبولی در آزمون مدارس تیزهوشان 96 نشده باشند، این فرصت را دارند تا در مرحله تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان خان بین 96 شانس خود را برای قبولی در مدارس تیزهوشان امتحان کنند. ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان 96 خان بین از طریق سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان خان بین 96 به آدرس اینترنتی azmoon.medu.ir انجام می گیرد و داوطلبان در صورت عدم قبولی در آزمون تیزهوشان 96-97 میتوانند نسبت به ثبت نام تکمیل ظرفیت تیزهوشان 96-97 خان بین اقدام کنند.

www.azmoon.medu.ir

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون تیزهوشان خان بین 96: نتایج ثبت نام تکمیل ظرفیت تیزهوشان 96-97 خان بین معمولا دو هفته بعد از ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان خان بین اعلام می شود و همه داوطلبانی که در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون تیزهوشان 96 خان بین شرکت کرده بودند میتوانند نسبت به مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان 96-97 اقدام کنند.

مشاوره ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان خان بین 96

تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت

9099071375

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

سامانه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 96-97

نتایج تیزهوشان آذربایجانشرقی

نتایج تیزهوشان آذربایجان غربی

نتایج تیزهوشان اصفهان

نتایج تیزهوشان اردبیل

نتایج تیزهوشان البرز

نتایج تیزهوشان ایلام

نتایج تیزهوشان بوشهر

نتایج تیزهوشان تهران

نتایج تیزهوشان چهارمحال و بختیاری

نتایج تیزهوشان خراسان جنوبی

نتایج تیزهوشان خراسان رضوی

نتایج تیزهوشان خراسان شمالی

نتایج تیزهوشان خوزستان

نتایج تیزهوشان زنجان

نتایج تیزهوشان سمنان

نتایج تیزهوشان سیستان و بلوچستان

نتایج تیزهوشان فارس

نتایج تیزهوشان قزوین

نتایج تیزهوشان قم

نتایج تیزهوشان کردستان

نتایج تیزهوشان کرمان

نتایج تیزهوشان کرمانشاه

نتایج تیزهوشان کهگیلویه و بویر احمد

نتایج تیزهوشان گلستان

نتایج تیزهوشان گرگان

نتایج تیزهوشان لرستان

نتایج تیزهوشان مازندران

نتایج تیزهوشان مرکزی

نتایج تیزهوشان هرمزگان

نتایج تیزهوشان همدان

نتایج تیزهوشان یزد

نتایج آزمون نمونه دولتی خان بین 96

 آزمون مدارس نمونه دولتی 96 خان بین در روزهای نهم و دهم تیر ماه 96 در دو پایه هفتم و دهم برگزار شد و داوطلبان بسیاری در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی هفتم و آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دهم شرکت کردند تا برای قبولی در مدارس نمونه دولتی رقابت کنند. بسیاری از داوطلبان پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی و با دریافت کلید سوالات آزمون نمونه دولتی 96، از میزان درصدهای زده شده در آزمون نمونه دولتی خان بین مطلع شدند و همچنین با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه آزمون نمونه دولتی 96، رتبه نمونه دولتی خود را تخمین زدند. حال داوطلبان میتوانند با انتشار کارنامه آزمون نمونه دولتی خان بین از رتبه خود مطلع شده و در صورت کسب نمره قبولی مدارس نمونه دولتی خان بین از مدرسه قبولی خود آگاه شوند و ثبت نام قطعی خود را انجام دهند.

زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی خان بین 96

زمان و نحوه اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم 96 خان بین  : نتایج آزمون نمونه دولتی پایه هفتم خان بین معولا پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی هفتم منتشر می شود و داوطلبان میتوانند با داشتن شماره داوطلبی از نتیجه آزمون نمونه دولتی خود مطلع گردند و کارنامه آزمون نمونه دولتی هفتم 96 را مشاهده نمایند. نتایج نمونه دولتی هفتم 96 بصورت اینترنتی و از طریق سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 96 خان بین به آدرس www.sampad.medu.ir اعلام میشود و همه داوطلبان میتوانند نتایج نمونه دولتی هفتم 96 را مشاهده نمایند.

زمان و نحوه اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم 96 خان بین : نتایج آزمون نمونه دولتی پایه دهم معولا پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم منتشر می شود و داوطلبان میتوانند با داشتن شماره داوطلبی از نتیجه آزمون نمونه دولتی خود مطلع گردند و کارنامه آزمون نمونه دولتی دهم 96 را مشاهده نمایند. نتایج نمونه دولتی دهم 96 بصورت اینترنتی و از طریق سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی 96 خان بین به آدرس www.sampad.medu.ir اعلام میشود و همه داوطلبان میتوانند نتایج نمونه دولتی پایه دهم 96 را مشاهده نمایند.

مشاهده نتایج آزمون نمونه دولتی خان بین  96 و دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی خان بین

تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت

9099071375

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

" آیا میدانستید در صورت عدم قبولی در آزمون نمونه دولتی،

میتوان به نتایج آزمون نمونه دولتی اعتراض کرد ؟؟ "

در سال های گذشته سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعداد درخشان با راه اندازی سامانه ثبت اعتراض به کارنامه آزمون نمونه دولتی خان بین این امکان را به داوطلبان می دهد تا پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی خان بین ، اگر اعتراضی نسبت به کارنامه آژمون نمونه دولتی و یا نتایج آزمون نمونه دولتی خان بین داشته باشند بنوانند اعتراض خود را به صورت اینترنتی به ثبت برسانند. همه داوطلبان شرکت کننده در آزمون مدارس نمونه دولتی خان بین 96 ( چه داوطلبانی که در آزمون نمونه دولتی قبول شده و چه داوطلبانی که نمره قبولی آزمون نمونه دولتی را کسب نکرده اند) می توانند نسبت به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی اعتراض خود را اعلام کنند و در سامانه ثبت اعتراض به نتایج نمونه دولتی خان بین پایه هفتم 96 و سامانه ثبت اعتراض به نتایج نمونه دولتی خان بین پایه دهم 96 اعتراض خود را به ثبت برسانند.

زمان و نحوه اعتراض به نتایج نمونه دولتی خان بین 96

اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی 96 مثل سال های گذشته بصورت اینترنتی بوده و از طریق سایت اغتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی خان بین 96 انجام می گیرد و همه داوطلبان میتوانند پس از دریافت و مشاهده کارنامه آزمون نمونه دولتی 96، در صورت داشتن اعتراض به نتایج نمونه دولتی 96 خان بین، از طریق سایت www.sampad.medu.ir اقدام به ثبت اعتراض به کارنامه نمونه دولتی هفتم 96-97 و ثبت اعتراض به کارنامه نمونه دولتی دهم 96-97 نمایند.

دریافت نتایج اعتراض به آزمون نمونه دولتی 96 خان بین : پس از اینکه داوطلبان نسبت به ثبت اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی خان بین 96 اقدام نمودند، باید منتظر اعلام نتایج اعتراض به کارنامه نمونه دولتی هفتم 96 خان بین و اعلام نتایج اعتراض به کارنامه نمونه دولتی هفتم 96 خان بین باشند تا ببیند اعتراض آنها مورد قبول واقع شده است یا نه؟؟ نتایج اعتراض به کارنامه آزمون نمونه دولتی خان بین 96 معمولا به فاصله زمانی سه روزه پس از ثبت اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی خان بین 96 از طریق سایت دریافت نتایج اعتراض نمونه دولتی خان بین 96 اعلام می شود.

اگر دانش آموز شما در آزمون مدارس نمونه دولتی قبول نشده و نسبت به کارنامه آزمون نمونه دولتی اعتراضی دارید با شماره زیر تماس بگیرید

مشاوره ثبت اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی 96-97

تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت

9099071375

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی خان بین 96

پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی و اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی 96 و اعلام نتایج اعتراض به کارنامه آزمون نمونه دولتی 96، نوبت به مرحله تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی خان بین 96 می رسد. ثبت نام تکمیل طرفیت پایه هفتم نمونه دولتی خان بین و ثبت نام تکمیل ظرفیت پایه دهم نمونه دولتی خان بین بصورت همزمان می باشد.

زمان و نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی 96-97 خان بین  : ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی 96 به مانند سال های گذشته، در صورتی انجام می گیرد که ظرفیت مدارس نمونه دولتی خان بین تکمیل نشده باشد. پس در واقع در صورتی که ظرفیت مدارس نمونه دولتی پس از انجام ثبت نام پذیرفته شدگان مدارس نمونه دولتی 96 تکمیل نشده باشد، این مدارس اقدام به ثبت نام تکمیل ظرفیت نمونه دولتی خان بین می نمایند.

در ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی 96، ظرفیت اعلام شده مدارس نمونه دولتی خان بین بسیار محدود بوده و داوطلبان آخرین شانس خود را برای قبولی در مدارس نمونه دولتی خان بین امتحان می کنند. پس داوطلبانی که به هر نحوی موفق به قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی 96 خان بین نشده باشند، این فرصت را دارند تا در مرحله تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی 96 شانس خود را برای قبولی در مدارس نمونه دولتی امتحان کنند. ثبت نام تکمیل ظرفیت نمونه دولتی خان بین 96 از طریق سایت ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی خان بین 96 انجام می گیرد و داوطلبان در صورت عدم قبولی در آزمون نمونه دولتی 96-97 میتوانند نسبت به ثبت نام تکمیل ظرفیت نمونه دولتی 96-97 اقدام کنند.

www.sampad.medu.ir

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی96 خان بین: نتایج ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی خان بین 96-97 معمولا دو هفته بعد از ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی اعلام می شود و همه داوطلبانی که در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون نمونه دولتی 96 خان بین شرکت کرده بودند میتوانند نسبت به مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی خان بین 96-97 اقدام کنند.

مشاوره ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی خان بین 96

تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت

9099071375

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی خان بین

دانش آموزانی که داوطلب شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی خان بین سالتحصیلی 96-97 میباشند،برای شرکت در جلسه آزمون نمونه دولتی خان بین باید کارت ورود به جلسه مدارس نمونه دولتی خان بین را دریافت کنند. در واقع داوطلبان برای شرکت در آزمون نمونه دولتی ،باید کارت ورود به جلسه مدارس نمونه دولتی خان بین را دریافت کنند. کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی خان بین شامل مشخصات داوطلب، شماره داوطلبی آزمون نمونه دولتی، زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی خان بین و آدرس محل آزمون مدارس نمونه دولتی خان بین می باشد.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 96-97

تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت

9099071375

پاسخگویی از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی خان بین

همه داوطلبانی که در ثبت نام مدارس نمونه دولتی خان بین شرکت کرده اند، برای حضور در جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی نیاز به دریافت کارت ورود به جلسه مدارس نمونه دولتی می باشند. کارت ورود به جلسه مدارس نمونه دولتی خان بین یک هفته قبل از زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی خان بین منتشر میشود.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی خان بین

کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی خان بین از طریق سایت مدارس نمونه دولتی منتشر میشود و داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه مدارس نمونه دولتی میتوانند از طریق سایت دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی خان بین اقدام کنند. پس در واقع دریافت کارت آزمون نمونه دولتی بصورت اینترنتی میباشد. همچنین داوطلبان در صورت مواجهه با خطا در دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی خان بین میتوانند با مشاورین سامانه تماس بگیرند.

زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 96-97 خان بین

کارت ورود به جلسه مدارس نمونه دولتی 96-97  خان بین معمولا یک هفته قبل از برگزاری آزمون نمونه دولتی برروی سایت اینترنتی مدارس نمونه دولتی منتشر و توزیع می شود و داوطلبان باید در بازه زمانی تعیین شده اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه مدارس نمونه دولتی خان بین بکنند و در جلسه آزمون نمونه دولتی خان بین همراه خود داشته باشند.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 96-97 خان بین

تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت

9099071375

پاسخگویی از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

دریافت پرسشنامه آزمون نمونه دولتی و دریافت پاسخنامه آزمون نمونه دولتی

داوطلبانی که در آزمون نمونه دولتی 96 شرکت کرده اند میتوانند سوالات آزمون نمونه دولتی خان بین و پاسخنامه آزمون نمونه دولتی خان بین رو دریافت کنند. داوطلبان برای دانلود سوالات نمونه دولتی 96 و جوابهای آزمون نمونه دولتی 96 از طریق سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی خان بین اقدام کنند. سوالات آزمون نمونه دولتی هفتم خان بین و سوالات آزمون نمونه دولتی دهم خان بین و پاسخنامه آزمون نمونه دولتی پایه هفتم خان بین و پاسخنامه آزمون نمونه دولتی پایه دهم خان بین همزمان برروی سایت منتشر می شود.

پرسشنامه آزمون نمونه دولتی خان بین و پاسخنامه آزمون نمونه دولتی خان بین شامل همه دروس آزمون مدارس نمونه دولتی 96-97 می باشد و داوطلبان میتوانند کلید سوالات آزمون نمونه دولتی را دریافت کنند.

همچنین داوطلبان آزمون مدارس نمونه دولتی میتوانند برای دریافت پرسشنامه و پاسخنامه آزمون نمونه دولتی 96 با مشاورین سامانه ندای مشاور تماس بگیرند.

دانلود سوالات و کلید سوالات آزمون نمونه دولتی خان بین

تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت

9099071375

پاسخگویی از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

سامانه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 96-97

نتایج نمونه دولتی آذربایجانشرقی

نتایج نمونه دولتی آذربایجان غربی

نتایج نمونه دولتی اصفهان

نتایج نمونه دولتی اردبیل

نتایج نمونه دولتی البرز

نتایج نمونه دولتی ایلام

نتایج نمونه دولتی بوشهر

نتایج نمونه دولتی تهران

نتایج نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری

نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی

نتایج نمونه دولتی خراسان رضوی

نتایج نمونه دولتی خراسان شمالی

نتایج نمونه دولتی خوزستان

نتایج نمونه دولتی زنجان

نتایج نمونه دولتی سمنان

نتایج نمونه دولتی سیستان و بلوچستان

نتایج نمونه دولتی فارس

نتایج نمونه دولتی قزوین

نتایج نمونه دولتی قم

نتایج نمونه دولتی کردستان

نتایج نمونه دولتی کرمان

نتایج نمونه دولتی کرمانشاه

نتایج نمونه دولتی کهگیلویه و بویر احمد

نتایج نمونه دولتی گلستان

نتایج نمونه دولتی گرگان

نتایج نمونه دولتی لرستان

نتایج نمونه دولتی مازندران

نتایج نمونه دولتی مرکزی

نتایج نمونه دولتی هرمزگان

نتایج نمونه دولتی همدان

نتایج نمونه دولتی یزد

مطالب مفید

نتایج آزمون تیزهوشان 96 خان بین

نتایج تیزهوشان پایه هفتم 96 خان بین

نتایج تیزهوشان پایه دهم 96 خان بین

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 96-97 خان بین

تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان 96-97 خان بین

نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی 96 خان بین

نتایج نمونه دولتی پایه هفتم 96 خان بین

نتایج نمونه دولتی پایه دهم 96 خان بین

اعتراض به نتایج مدارس نمونه دولتی 96-97 خان بین

تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی 96-97 خان بین

ثبت نام مدارس شاهد خان بین

تخمین رتبه آزمون تیزهوشان خان بین

تخمین رتبه آزمون نمونه دولتی خان بین

ثبت نام کنکور کاردانی 96 خان بین

ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 96 خان بین

انتخاب رشته کارشناسی ارشد 96

نتایج کنکور کارشناسی ارشد 96

نتایج آزمون نمونه دولتی خان بین 96,مشاهده نتایج آزمون نمونه دولتی خان بین,زمان و نحوه اعتراض به نتایج نمونه دولتی خان بین,تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی خان بین

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.