مشاوره تحصیلی | مشاوره خانواده | برنامه ریزی کنکور | دکتری | کارشناسی ارشد | انتخاب رشته کنکور

مشاوره خانواده-مشاوره تحصیلی-برنامه ریزی کنکور-مشاوره علمی کاربردی-مشاوره دانشگاه ازاد-مشاوره انتخاب رشته-انتخاب رشته کنکور-انتخاب رشته سراسری-کارشناسی ارشد – برنامه ریزی کنکور96-مرکز مشاوره سامانه ندای مشاور-وبلاگ سامانه ندای مشاور-مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی | مشاوره خانواده | برنامه ریزی کنکور | دکتری | کارشناسی ارشد | انتخاب رشته کنکور

مشاوره خانواده-مشاوره تحصیلی-برنامه ریزی کنکور-مشاوره علمی کاربردی-مشاوره دانشگاه ازاد-مشاوره انتخاب رشته-انتخاب رشته کنکور-انتخاب رشته سراسری-کارشناسی ارشد – برنامه ریزی کنکور96-مرکز مشاوره سامانه ندای مشاور-وبلاگ سامانه ندای مشاور-مشاوره تحصیلی تلفنی

ثبت نام نمونه دولتی

ثبت نام نمونه دولتی

ثبت نام نمونه دولتی 96


ثبت نام نمونه دولتی

زمان و نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 96

ثبت نام آزمون نمونه دولتی 96 طبق روال هر ساله انجام می گیرد. ثبت نام نمونه دولتی 96 از بین داوطلبان آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم و نهم به دهم انجام می گیرد. مدارس نمونه دولتی دارای سطح علمی بالایی نسبت به سایر مدارس برخوردارند و همچنین مدارس نمونه دولتی ویژگی ها و مزایای بیشتری نسبت به مدارس عادی و مدارس غیردولتی دارند که همین مزایای مدارس نمونه دولتی باعث شده داوطلبان زیادی علاقه مند به شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی شده و در مدارس نمونه دولتی ادامه تحصیل بدهند.ثبت نام در مدارس نمونه دولتی در دو پایه صورت میگیرد: ثبت نام نمونه دولتی در پایه ششم و ثبت نام نمونه دولتی در پایه نهم

ثبت نام آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم

ثبت نام نمونه دولتی پایه ششم به هفتم 96 از بین داوطلبانی صورت میگیرد که در پایه ششم نمره قبولی با مقیاس خیلی خوب را کسب کرده باشند و یا در پایه ششم حداکثر دو نمره خوب و بقیه دروس نمره خیلی خوب را کسب کنند.

ثبت نام نمونه دولتی پایه ششم هرسال یکبار از بین داوطلبان شرکت در ثبت نام آزمون نمونه دولتی انجام میشود که هرساله اکثر دانش آموزان پایه ششم برای شرکت در آزمون نمونه دولتی در ثبت نام نمونه دولتی پایه هفتم ثبت نام می کنند که از بین دانش آموزان پایه ششم که در آزمون نمونه دولتی پایه هفتم شرکت کرده اند، بر حسب نمره قبولی در آزمون نمونه دولتی و ظرفیت پذیرش مدارس نمونه دولتی به تفکیک مدارس نمونه دولتی استان ها، قبول شده و در مدارس نمونه دولتی ادامه تحصیل می دهند.

داوطلبان شرکت در آزمون نمونه دولتی پایه ششم به هفتم برای شرکت در آزمون نمونه دولتی 96 و قبولی در آزمون نمونه دولتی باید از منابع آزمون نمونه دولتی آگاهی داشته و منابع آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم را مطالعه کنند تا نمره قبولی در مدارس نمونه دولتی را کسب کنند.

مشاوره قبولی مدارس نمونه دولتی و معرفی منابع آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم

مشاوره ثبت نام مدارس نمونه دولتی و اعلام نتایج نمونه دولتی

تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت

9099071375

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

ثبت نام نمونه دولتی پایه نهم به دهم از بین داوطلبانی صورت میگیرد که در پایه نهم نمره قبولی با معدل بالای 17 را کسب کنند. از بین دانش آموزان پایه نهم که در آزمون نمونه دولتی پایه دهم شرکت کرده اند، بر حسب نمره قبولی در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم و ظرفیت پذیرش مدارس نمونه دولتی نهم به دهم به تفکیک مدارس نمونه دولتی استان ها، قبول شده و در مدارس نمونه دولتی ادامه تحصیل می دهند. داوطلبان شرکت در آزمون نمونه دولتی پایه نهم به دهم برای شرکت در آزمون نمونه دولتی 96 و قبولی در آزمون نمونه دولتی باید از منابع آزمون نمونه دولتی آگاهی داشته و منابع آزمون نمونه دولتی نهم به دهم را مطالعه کنند تا نمره قبولی در مدارس نمونه دولتی را کسب کنند. لیست مدارس نمونه دولتی 96 اعلام شد.

زمان و نحوه ثبت نام آزمون میان پایه مدارس نمونه دولتی 96

مشاوره قبولی مدارس نمونه دولتی و معرفی منابع آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت

9099071375

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام نمونه دولتی

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 96

داوطلبانی که در آزمون نمونه دولتی پایه ششم به هفتم و آزمون نمونه دولتی پایه نهم به دهم شرکت کرده اند میتوانند از طریق سامانه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی از نتایج آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم و نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم اطلاع پیدا کرده و کارنامه آزمون نمونه دولتی را دریافت کنند. نتایج آزمون نمونه دولتی 96 پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی اعلام می شود. داوطلبان شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی در صورت اینکه در آزمون نمونه دولتی مردود شدند میتوانند از طریق سایت مدارس نمونه دولتی، نسبت به نتایج آزمون اعتراض کنند.

سامانه اعلام نتایج نمونه دولتی و دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی

تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت

9099071375

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی

دانش آموزانی که متقاضی شرکت در آزمون نمونه دولتی میباشند ولی به دلایلی موفق به ثبت نام در آزمون نمونه دولتی نشده اند و یا داوطلبانی که در آزمون مدارس نمونه دولتی ثبت نام کرده ولی موفق به کسب نمره قبولی در مدارس نمونه دولتی را نشده اند میتوانند در تکمیل ظرفیت ثبت نام نمونه دولتی پایه ششم به هفتم و تکمیل ظرفیت ثبت نام نمونه دولتی پایه نهم به دهم شرکت کرده و در صورت کسب نمره قبولی وارد مدارس نمونه دولتی بشوند.

مرحله تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی 96 معمولا بعد از اینکه نتایج آزمون نمونه دولتی اعلام شد و پذیرفته شدگان آزمون نمونه دولتی ثبت نام نهایی را انجام دادند، درصورتی که مدارس نمونه دولتی ظرفیت خالی یا ظرفیت اضافی اعلام کردند داوطلبان میتوانند در تکمیل ظرفیت آزمون نمونه دولتی شرکت کنند و یا منتظر اعلام اسامی ذخیره های مدارس نمونه دولتی باشند تا در صورتی که اسامی آن ها در لیست ذخیره های نمونه دولتی بود به مدارس نمونه دولتی مراجعه کرده و اگر ظرفیت خالی داشتند ثبت نام کنند.

مشاوره ثبت نام مدارس نمونه دولتی 96 و شرکت در تکمیل ظرفیت نمونه دولتی 96

تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت

9099071375

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

www.sampad.medu.ir

زمان و نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 96

ثبت نام آزمون نمونه دولتی 96- 97 شامل ثبت نام نمونه دولتی پسرانه 96 و ثبت نام نمونه دولتی دخترانه 96 می باشد.

لیست مدارس نمونه دولتی 96 شامل مدارس نمونه دولتی پسرانه و مدارس نمونه دولتی دخترانه می باشد.

این مدارس شامل مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم 96 و مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 96 می باشد.

ثبت نام مدارس نمونه دولتی 96 از طریق سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی می باشد.

دفترچه ثبت نام مدارس نمونه دولتی 96 حاوی شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی 96 ، لیست مدارس نمونه دولتی 96، منابع آزمون نمونه دولتی 96 می باشد.

شهریه تحصیل در مدارس نمونه دولتی

شرایط پذیرش در مدارس نمونه دولتی

زمان شروع ثبت نام و آزمون مدارس نمونه دولتی

شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه ثبت نام مدارس نمونه دولتی

ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم ابتدایی 96

ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم 96 از بین دانش آموزان پایه ششم که متقاضی شرکت در ثبت نام آزمون نمونه دولتی هفتم 96 می باشند انجام می گیرد. دانش آموزانی که قصد دارند در ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم 96 شرکت کنند می بایست از کلیه شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی هفتم 96 آگاهی داشته و با خرید کارت اعتباری ثبت نام مدارس نمونه دولتی 96 اقدام به ثبت نام مدارس نمونه دولتی نمایند.ثبت نام مدارس نمونه دولتی سالتحصیلی 96-97 از طریق سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی 96 می باشد.

سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی 96 به آدرس سامانه سمپاد ( www.sampad.medu.ir ) می باشد.

ثبت نام مدارس نمونه دولتی دهم 96

ثبت نام مدارس نمونه دولتی پایه دهم 96 از طریق سایت sampad.medu.ir انجام می گیرد و همه دانش آموزان پایه نهم در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی می توانند در آزمون نمونه دولتی شرکت کنند. شرکت در مدارس نمونه دولتی 96 با توجه به سطح بالای رقابت آزمون نمونه دولتی دهم 96 نیازمند برنامه ریزی مناسب و مطالعه منابع مفید نمونه دولتی می باشد و داوطلبان ثبت نام آزمون نمونه دولتی باید منابع دقیقی را مطالعه کنند.

ثبت نام مدارس نمونه دولتی به تفکیک استان ها

ثبت نام نمونه دولتی در سراسر کشور به صورت هم زمان انجام می گیرد و هر استان طبق اعلام سازمان سمپاد اقدام به ثبت نام مدارس نمونه دولتی 96 می کند.زمان و نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی به تفکیک استان ها در زیر آورده شده است که داوطلبان شرکت در آزمون نمونه دولتی می توانند با کلیک بر استان مورد نظر خود از شرایط و نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 96 استان خود اطلاع داشته باشند.

زمان و نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی آذربایجانشرقی

زمان و نحوه ثبت نام  مدارس نمونه دولتی آذربایجان غربی

زمان و نحوه ثبت نام  مدارس نمونه دولتی اردبیل

زمان و نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی اصفهان

زمان و نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی البرز

زمان و نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی ایلام

زمان و نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی بوشهر

زمان و نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران

زمان و نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی شهرستان های تهران

ثبت نام مدارس نمونه دولتی به تفکیک استان ها بخش دوم

زمان و نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری

زمان و نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی

زمان و نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی خراسان رضوی

زمان و نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی خراسان شمالی

زمان و نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی خوزستان

زمان و نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی زنجان

زمان و نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی سمنان

زمان و نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان

زمان و نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی فارس

زمان و نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی قزوین

زمان و نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی قم

زمان و نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی کردستان

زمان و نحوه ثبت نام  مدارس نمونه دولتی کرمانشاه

زمان و نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد

زمان و نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی گلستان

زمان و نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی گیلان

زمان و نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی لرستان

زمان و نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی مازندران

زمان و نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی مرکزی

زمان و نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی هرمزگان

زمان و نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی همدان

زمان و نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی یزد

نحوه سوالات آزمون مدارس نمونه دولتی 96-97

منبع سوالات آزمون مدارس نمونه دولتی کتابهای درسی پایه های ششم و نهم هستش و سوالات آزمون مدارس نمونه دولتی بصورت چهارگزینه ایی میباشد که nhka دانش آموزان به ازای هرسوال درستی که پاسخ دهند سه نمره مثبت دریافت میکنند و به ازای هر سوال غلط یه نمره منفی میگیرند دانش آموزان باید دقت کنند که سوالات در سطح کتاب و سطوح بالای شناختی است.

اگر دانش آموزان میخواهند در آزمون مدارس نمونه دولتی موفق شوند باید دروس خود را بخوبی مطالعه کنند،داوطلبان میتوانند از کتابهای آموزشی برای تمرین تست استفاده کنند.دانش آموزان برای اینکه در آزمون مدارس نمونه دولتی موفق شوند اولویت باید خواندن کتابهای اصلی باشد و بعد برای آمادگی بهتر برای آمون از کتابهای کمک آموزشی هم استفاده کنند.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 96-97

کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی چند روز قبل از برگزاری آزمون نمونه دولتی صادر میشود و داوطلبان میتوانند بامراجعه به سایت www.sampad.medu.ir کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی را دریافت کنند. کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی حاوی مشخصات داوطلب شرکت کننده در آزمون نمونه دولتی 96 ، محل برگزاری آزمون نمونه دولتی 96 و سایر اطلاعات مربوط به آزمون نمونه دولتی می باشد.داوطلبان متقاضی ثبت نام مدارس نمونه دولتی باید توجه داشته باشند که برای شرکت در جلسه آزمون نمونه دولتی حتما باید کارت ورود جلسه آزمون را تهیه کنند.

ثبت نام نمونه دولتی

تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت بدون گرفتن کد

9099071375

پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی 96-97

دانش آموزانی که میخواهند در آزمون مدارس نمونه دولتی 96-97 شرکت کنند باداشتن شرایط ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی ازجمله داشتن مقیاس خیلی خوب و یا حداقل در یک درس مقیاس خوب ذاشتن در نوبت دوم پایه پنجم میتوانند در آزمون مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم ثبت نام کنند و دانش آموزانی که میخواهند در آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم ثبت نام کنند باید معدل آنها در نوبت دوم پایه هشتم بالای 18 باشد،دانش آموزان تنها بااین شرایط حق شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی را دارند.

منبع: سامانه ثبت نام نمونه دولتی 96


 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.